🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32662.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام امکان نظرسنجی خصوصی را به کاربران می دهد

از امروز می توانید نظرسنجی های اینستاگرام را فقط در دایرکت مخاطبان یا گروه ها مطرح کنید. نظرسنجی اینستاگرام یکی از ساده ترین ابزارهای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان است اما مشکلی که وجود دارد ...

از امروز می توانید نظرسنجی های اینستاگرام را فقط در دایرکت مخاطبان یا گروه ها مطرح کنید.

نظرسنجی اینستاگرام یکی از ساده ترین ابزارهای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان است اما مشکلی که وجود دارد مشاهده نتیجه توسط تمامی فالوورها است. اینستاگرام حالا راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده که امکان ارسال نظرسنجی به دایرکت دوستان یا گروه ها بدون نیاز به انتشار عمومی آن در استوری را میسر میکند.

این قابلیت که از امروز در دسترس کاربران قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - گرفته در برخی موارد از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - مدل قبلی بهتر است. برای مثال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - به کاربر اجازه می دهد سوال های دو گزینه ای را در گروه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - های چند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - نفره پست کرده و نیاز به نوشتن جملات طولانی و تشریحی را مرتفع کند. تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان

نظرسنجی اینستاگرام به صورت خصوصی می تواند در برخی موارد سرگرم کننده هم باشد، به عنوان مثال حالا پرسیدن نظر دیگران در مورد اینکه از بین دو استایل کدام یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - بیشتر به شما می آید راحت تر شده است.

این شبکه اجتماعی با ارائه قابلیت های جدید نظیر استوری، لایو، نظرسنجی و پلتفرم ویدیویی IGTV سعی در جلب مخاطبان بیشتری داشته اما اخیرا خبرهایی از هک شدن حساب کاربری تعداد قابل توجهی از کاربران آن به گوش رسیده است. در همین راستا تاکنون بیش از ۵ هزار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - توییت مبنی بر از دسترس خارج شدن اکانت های اینستاگرام و تغییر شماره تلفن، ایمیل و تصویر پروفایل منتشر شده که واکنش مسئولان این پلتفرم اجتماعی را به دنبال داشته است.

برخی منابع مدعی شده اند اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش داشته و روزانه یک میلیارد کاربر در آن فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone