🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36439.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نرخ مکالمات بین الملل کاهش خواهد یافت

«صادق عباسی شاهکوه»، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش نرخ مکالمات بین الملل از طریق دو صفر، در صورت آزادسازی ارائه این خدمات در کشور خبر داد. او اعلام کرده که تا پایان نیمه اول ...

«صادق عباسی شاهکوه»، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش نرخ مکالمات بین الملل از طریق دو صفر، در صورت آزادسازی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - ارائه این خدمات در کشور خبر داد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان

مدیرعامل زیرساخت با اشاره به این نکته که هنوز مدل رفع انحصار زیرساخت از مکالمات بین الملل نهایی نشده است، گفت:

«اما در این طرح قصد داریم به جای آنکه به صورت مستقیم با اپراتورهای بین الملل قرارداد ببندیم، اپراتورهای داخلی با طرف خارجی قرارداد ببندند و ما تنها بحث تحویل ترافیک را عهده دار شویم.»

عباسی شاهکوه در ادامه توضیح داد که تاکنون مدل ارائه خدمات مکالمات بین الملل به این شکل بود که شرکت زیرساخت ترافیک را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - از اپراتورها تحویل گرفته و در بین الملل به آنها تحویل می داد که در شیوه جدید اگرچه این مسئولیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - زیرساخت، حذف نخواهد شد اما بحث قرارداد با طرف خارجی به اپراتورهای ایرانی سپرده می شود و ممکن است اپراتورها بتوانند با قیمت های پایین تری این قراردادها را منعقد کنند:

«پیش بینی ها نشان می دهد این مدل ارائه خدمات، در قیمت نهایی مصرف کننده تاثیر می گذارد و با وجود اینکه فضا نیمه رقابتی می شود ما شاهد کاهش نرخ مکالمات بین الملل خواهیم بود.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید دارد که البته جزئیات این طرح هنوز نهایی نشده اما به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - طور قطع شرایط از وضعیت فعلی بهتر خواهد شد: «اگرچه مکالمات بین الملل از طریق دو صفر و خط تلفن در کل دنیا کاهش پیدا کرده و کاربران به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - سمت استفاده از ابزارهای پیام رسان برای مکالمه می روند اما جبران این کاهش درآمد از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - محل های دیگر ارائه خدمات ممکن است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone