🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44190.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

برنامه تازه مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی با همکاری استارتاپ ها

مایکروسافت به تازگی برنامه ای جهت حمایت از استارتاپ ها در «Station F» کشور فرانسه در دستور کار قرار داده تا به واسطه آن بیش از پیش روی توسعه هوش مصنوعی متمرکز شود. گفتنی است ...

مایکروسافت به تازگی برنامه ای جهت حمایت از استارتاپ ها در «Station F» کشور فرانسه در دستور کار قرار داده تا به واسطه آن بیش از پیش روی توسعه هوش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مصنوعی متمرکز شود.

گفتنی است طبق اطلاعات در دسترس برنامه مذکور در اواخر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) شروع به کار خواهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد و با همکاری انستیتوی فرانسوی «INRIA» به صورت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تخصصی توجه خود را روی هوش مصنوعی متمرکز می کند.

در همین رابطه «Christophe Shaw»، رهبر بخش تجارب توسعه دهندگان مایکروسافت واقع در فرانسه اذعان داشته که «این ایده بدین صورت خواهد بود که ما به تدریج یکصد استارتاپ را در برنامه خود خواهیم داشت» و اینگونه که به نظر می رسد «Recast.ai» نخستین استارتاپی است که به آنها ملحق می شود.

مایکروسافت می خواهد به تدریج یکصد استارتاپ حوزه هوش مصنوعی را در برنامه خود داشته باشد

لازم به ذکر است استارتاپ مذکور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روی توسعه سرویسی برای کمک به تولید، اجرا و مدیریت چت بات ها فعالیت می کند و «Patrick Joubert» به عنوان مدیر عامل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اجرایی آن اذعان داشته «ما بسیار خوش اقبال هستیم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که مایکروسافت روی Recast.ai دست گذاشته. ما پیش از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم از Azure - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به عنوان هاست سرویس خود بهره می گرفتیم.»

باید گفت که در برنامه «Station F» استارتاپ ها می توانند در کنار هم به یادگیری از یکدیگر مشغول باشند و همچنین آنها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قادر خواهند بود تا با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - متخصصان مایکروسافت و محققین «INRIA» به صورت مستقیم تبادل نظر کنند.

از همین رو هر استارتاپ امید دارد تا بتواند توجه شرکت های دیگر را برای عرضه محصولات خود جلب کند. «Shaw» در ادامه صحبت هایش بیان کرده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که «مایکروسافت برنامه ای برای سرمایه گذاری و یا تملک استارتاپ های حاضر در برنامه مورد بحث را ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone