🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15681.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در ۱ دقیقه بیش از ۳۰ هزار گوشی تاشو می میکس فولد فروخت

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی تاشوی می میکس فولد رونمایی کرد و حالا اولین فروش آن را آغاز کرده که تمام موجودی آن در زمان ۱ دقیقه به پایان رسیده است. چینی‌ها توانسته‌اند تنها ...

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی تاشوی می میکس فولد رونمایی کرد و حالا اولین فروش آن را آغاز کرده که تمام موجودی آن در زمان ۱ دقیقه به پایان رسیده است.

چینی‌ها توانسته‌اند تنها در ۱ دقیقه، به درآمد ۶۱.۳ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - میلیون دلاری دست پیدا کنند که به معنای فروش ۳۰ تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - ۴۰ هزار گوشی خواهد بود. بنابراین شیائومی توانسته در هر ثانیه نزدیک به ۵۰۰ گوشی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - می میکس فولد بفروشد.

می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - میکس فولد که اولین گوشی تاشوی شیائومی محسوب می‌شود، در بازار باید با گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ و هواوی میت ایکس ۲ با قیمت پایه ۲۷۸۰ دلار رقابت کند. با این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - حال به نظر می‌رسد این دستگاه با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت رقابتی توانسته نظر کاربران را جلب کند.

این گوشی تاشو از نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵۲ اینچی بهره می‌برد که هردو از نوع امولد هستند. با این وجود حداکثر روشنایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - نمایشگر داخلی به ۶۰۰ نیت و بیرونی به ۹۰۰ نیت می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان

شیائومی می میکس فولد دارای ۴ اسپیکر است که عملکردشان توسط شرکت هارمن کاردن بهینه شده و کیفیت صوتی بالایی دارند. این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی است.

این دستگاه به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و دوربین اصلی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

شیائومی می میکس فولد با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - حافظه داخلی ۱۵۳۰ دلار قیمت دارد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۸۰ دلار فروخته می‌شود. بالاترین مدل که ۱۶ گیگابایت رم و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، با قیمت ۲۰۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یه سوال داشتم شما قزوین هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone