🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15687.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی گوشی گلکسی M42 5G سامسونگ مشخص شد

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی M42 5G سامسونگ بودیم و حالا تاریخ معرفی این دستگاه مشخص شده. این گوشی در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) از راه می‌رسد. فروشگاه آمازون در ...

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی M42 5G سامسونگ بودیم و حالا تاریخ معرفی این دستگاه مشخص شده. این گوشی در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) از راه می‌رسد.

فروشگاه آمازون در هند صفحه‌ای برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - این محصول راه‌اندازی کرده که نه تنها تاریخ معرفی، بلکه برخی مشخصات و طراحی آن را نیز مشخص کرده. این گوشی هوشمند برخلاف اکثر محصولات جدید کره‌ای‌ها که از حفره درون نمایشگر بهره می‌برند، دارای برش در بالای پنل است - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. روی پنل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - پشتی آن هم یک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - ماژول مربعی شکل برای میزبانی دوربین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد.

در این تصویر، خبری از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی نیست و البته چنین اسکنری درون دکمه پاور هم تعبیه نشده. با توجه به این موضوع، گلکسی M42 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - 5G با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از راه می‌رسد. استفاده از این فناوری، به معنای بهره‌مندی این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - گوشی 5G از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - پنل امولد خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی

قدرت این گوشی را چیپ اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - 750G تامین می‌کند، البته هنوز اطلاعی از میزان رم و حافظه داخلی آن نداریم.به گفته آمازون، این دستگاه از سامسونگ پی و همچنین Knox Security پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی

در حالی که سامسونگ هنوز مشخصات این دستگاه را اعلام نکرده، طبق گزارش‌های گذشته باید منتظر استفاده از یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در این محصول باشیم. قیمت سامسونگ گلکسی M42 5G احتمالا در محدوده ۲۷۰ تا ۳۳۵ دلار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی

فاصله طولانی تا معرفی این گوشی سامسونگ نداریم، با این وجود انتظار می‌رود در همین زمان اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها پیش از معرفی رسمی تصمیم به انتشار اطلاعات و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - تصاویر بیشتری بگیرند.

در صورتی که قیمت این دستگاه کمتر از ۳۰۰ دلار باشد و از رم و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اراک استان مرکزی - حافظه داخلی مناسبی بهره ببرد، احتمالا فروش بالایی را در بازار تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone