🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15688.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شایعه: سامسونگ با گلکسی زد فولد تب وارد عرصه تبلت‌های تاشو می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی دستگاهی جدید با نام احتمالی گلکسی زد فولد تب، قصد دارد وارد بازار تبلت‌های تاشو شود. بر اساس گزارشی که در این رابطه منتشر شده ممکن است کره‌ای‌ها اوایل ...

به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی دستگاهی جدید با نام احتمالی گلکسی زد فولد تب، قصد دارد وارد بازار تبلت‌های تاشو شود. بر اساس گزارشی که در این رابطه منتشر شده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - ممکن است کره‌ای‌ها اوایل سال ۲۰۲۲ این تبلت متفاوت محصول را روانه بازار کند.

طبق گفته این منبع سامسونگ در نظر دارد تا از تبلت جدید خود در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - رویداد آینده گلکسی که قرار است اواخر تابستان برگزار شود، رونمایی کند. به علاوه این شرکت احتمالا از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ نیز در این رویداد رونمایی خواهند کرد.

پیش از این گفته شده بود که گلکسی زد فولد تب قابلیت دو بار تا شدن را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - دارد و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی خواهد شد. تصویر ارائه شده از این تبلت کاملا شبیه به تلفن مفهومی تاشو و زیگزاگی TCL است که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - در تصویر زیر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - مشاهده می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان

سامسونگ پیش از این پتنت مربوط به تولید تبلت‌های تاشو را ارائه کرده بود. پیشتر گفته شده بود کره‌ای‌ها قصد دارند تبلت تاشویی با نمایشگری بزرگتر از تبلت‌های فعلی ۱۱ و ۱۲.۴ اینچی روانه بازار کند. البته هنوز مشخص نیست پتنت سامسونگ در مورد تبلت تاشو به مرحله تولید خواهد رسید یا خیر.

گزارش دیگری عنوان می‌کند که سامسونگ ممکن است این دستگاه را در زمان رونمایی بعدی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی کند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها  در حال تصمیم‌گیری در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - این رابطه هستند. با توجه به اینکه در حال حاضر روند تولید سری نوت از سوی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - قرار دارد، سامسونگ ممکن است محصولات آینده خود را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - به قلم‌ S Pen مجهز کند.

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد احتمال به تعویق افتادن زمان رونمایی از نسخه جدید گلکسی زد فلیپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - توسط سامسونگ به سال ۲۰۲۲ مطرح شده است و اکنون صحبت از تبلت تاشو می‌شود. این خبر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده است. در نهایت باید دید کره‌ای‌ها در آینده چه دستگاه‌های تاشویی را در سال جاری معرفی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone