🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15683.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کاهش ۸۶۱ هزار تنی مصرف فلزات ارزشمند توسط اپل با حذف شارژر از جعبه آیفون‌ها

اپل با معرفی آیفون ۱۲ در راستای حفاظت از محیط زیست، تصمیم به حذف شارژر از جعبه آیفون‌ها گرفت. حالا مشخص شده این اقدام کوپرتینویی‌ها باعث حفظ ۸۶۱ هزار تن فلزات ارزشمند مس، قلع و ...

اپل با معرفی آیفون ۱۲ در راستای حفاظت از محیط زیست، تصمیم به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - حذف شارژر از جعبه آیفون‌ها گرفت. حالا مشخص شده این اقدام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - کوپرتینویی‌ها باعث حفظ ۸۶۱ هزار تن فلزات ارزشمند مس، قلع و روی شده است.

اپل می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ یک کمپانی کربن خنثی در زنجیره تامین شود. بنابراین این کمپانی تغییراتی در نحوه طراحی، ساخت، انتقال، استفاده و بازیافت محصولاتش ایجاد خواهد کرد.

در کنار اینکه حذف شارژر از جعبه آیفون‌ها موجب صرفه‌جویی در مصرف فلزات ارزشمند شده، انتقال آن‌ها هم بهینه‌تر از گذشته شده‌. جعبه آیفون‌ها کوچکتر از گذشته شده و وزن کمتری هم دارد، بنابراین کوپرتینویی‌ها می‌توانند هربار ۷۰ درصد بیشتر آیفون منتقل کنند که باعث کاهش تولید کربن در هنگام نقل و انتقال می‌شود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران

این کمپانی یک گزارش از برنامه‌هایش برای دستیابی به این هدف و همچنین اقدامات گذشته‌اش را در سایت خود منتشر کرده. در کنار تاثیر حذف شارژرها از جعبه آیفون‌ها روی محیط زیست، بخش‌های دیگری از اقدمات آن نیز به اشتراک گذاشته شده‌اند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • توربین‌های بادی اپل در دانمارک به اندازه‌ای در سال انرژی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - تولید می‌کنند که برق نزدیک به ۲۰ هزار خانه را تامین می‌کند.
  • سیری، iMessage و آی‌کلود با استفاده از انرژی پایدار کار می‌کنند.
  • با استفاده از چیپ M1 در مک مینی، مصرف آن کاهش پیدا کرده و میزان تاثیر کربن آن ۳۴ درصد کمتر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - شده است.
  • انرژی تجدیدپذیر در زنجیره تامین منجر به جلوگیری از انتشار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - ۸ میلیون تن کربن شده است.

در این گزارش نحوه تلاش اپل برای اینکه محصولاتش کارآمدتر شوند، به چشم می‌خورد. علاوه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - بر این، قدم‌هایی که این کمپانی می‌خواهد برای تبدیل شدن به یک شرکت کربن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - خنثی بردارد در آن وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران

اپل با مدیریت تیم کوک توجه زیادی به محیط زیست داشته. از سال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - ۲۰۱۵ تا به امروز، کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند تاثیرات کربن خود را کاهش دهند. این اقدامات در حالی صورتی گرفته که سود این کمپانی در این مدت افزایش داشته است.

این کمپانی برای اینکه از استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در خط تولید محصولاتش تا سال ۲۰۳۰ مطمئن شود، با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نکا استان مازندران - ۱۱۰ تولیدکننده خود قراردادی امضا کرده و آن‌ها متعهد شده‌اند که تا این تاریخ بطور کامل از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone