🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27845.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا باتری‌های جدیدی را برای دستگاه‌های عصر 5G طراحی کرد

با اینکه دستیابی به ابداعات و ابتکارات نوین در دنیای باتری‌ها کار چندان راحتی نیست اما نوکیا امیدوار است تا با طرح جدیدش تحولی در دنیای باتری به وجود بیاورد. آزمایشگاه بل نوکیا (Nokia Bell ...

با اینکه دستیابی به ابداعات و ابتکارات نوین در دنیای باتری‌ها کار چندان راحتی نیست اما نوکیا امیدوار است تا با طرح جدیدش تحولی در دنیای باتری به وجود بیاورد. آزمایشگاه بل نوکیا (Nokia Bell Lab) با همکاری محققان مرکز امبر دانشگاه دوبلین، یک باتری لیتیومی با استفاده از نانولوله کربن طراحی کردند که قرار است طول عمر 2.5 برابری نسبت به بهترین نمونه‌های بازار داشته باشد.

این باتری‌های جدید به منظور استفاده در دستگاه‌های پر مصرف 5G و دستگاه‌هایی مثل پهپادها، IoT و خودروهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - الکتریکی متصل طراحی شده‌اند. با این حال می‌توان استفاده‌های بیشتری برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - این محصول هم متصور بود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان

با توجه به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - سابقه آزمایشگاه بل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - نوکیا در طراحی باتری‌های موبایل slim - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - cell، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - می‌توان ادعاهای این شرکت در مورد طرح جدید را معتبر دانست. بر اساس مقاله‌ای که از این طرح در مجله Nature Energy منتشر شده، محققان آزمایشگاه بل و مرکز امبر یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - الکترود نازک جدید با نانولوله کربن در کنار بدنه لیتومی ساخته‌اند که اجازه انتقال انرژی با نرخ بیشینه بازدهی از لحاظ تئوری را فراهم می‌کند. بنابراین باتری‌ها سریع شارژ شده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - بیشترین استفاده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - را از انرژی مصرفی فراهم می‌کنند.

«پاول کینگ» از نوکیا در مورد این طرح گفته:

با ذخیره انرژی بیشتر در یک محیط کوچکتر، این باتری جدید تاثیر مهمی بر 5G - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - و دنیای شبکه خوهد داشت. با ترکیب دانش صنعتی و سخت‌افزاری آزمایشگاه بل نوکیا و تخصص مرکز امبر در حوزه مواد، توانستیم از پس یک مساله بسیار سخت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - در حوزه‌های مختلف بر بیاییم.

نوکیا همچنین گفته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - که یک پتنت برای تکنولوژی جدید درنظر گرفته شده است. از آنجایی که نامعلوم بودن زمان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - تجاری سازی طرح‌های جدید در حوزه صنعت باتری موضوع شایعی است، مشخص نیست که در چه زمانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان - شاهد استفاده از تکنولوژی جدید باتری لیتیومی نوکیا در بازار خواهیم بود.

- تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کاشان استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone