تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38970.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

حرکت آرام به سوی رفع فیلترینگ تلگرام

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع‌خبرنگاران تازه‌ترین اطلاعات در مورد وضعیت شبکه‌های اجتماعی را ارائه داد و از لزوم حذف محتوای تروریستی برای رفع‌شدن فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام گفت. از ابتدای ...

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع‌خبرنگاران تازه‌ترین اطلاعات در مورد وضعیت شبکه‌های اجتماعی را ارائه داد و از لزوم حذف محتوای تروریستی برای رفع‌شدن فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام گفت.

از ابتدای هفته‌ اخیر فعالیت تلگرام و اینستاگرام در ایران با اختلالات جدی مواجه شده است و حالا وزیر ارتباطات، خبر می‌دهد که گام بعدی، بازگشایی این شبکه‌های اجتماعی است و پیگیری‌هایی با شورای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - امنیت کشور انجام شده است.

آذری جهرمی همچنین عنوان کرد که بیشترین کاربران و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حجم استفاده از تلگرام در کشور ایران است: «طبیعتاً اگر احترام متقابل نباشد شرایط دشوار خواهد شد. مدیر تلگرام به مقررات موجود و درخواست مردم برای حذف موارد تروریستی احترام بگذارد.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

وزیر ارتباطات به منشور حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات اشاره کرد اما از سوی دیگر امنیت را حق مردم دانست و گفت: «کانال‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متعدد تلگرامی وجود دارند که به ترویج خشونت و رفتارهای تروریستی اقدام می‌کنند، آمارها و مستندات وجود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارد که اگر تاکنون آماری ارائه نداده‌ایم به دلیل عدم ترویج خشونت بوده است. کانال‌هایی که مردم را به آتش زدن خانه مسئولان، مساجد، تکایا و مراکز نظامی تشویق می کنند.»

روز گذشته وزیر ارتباطات در توییتر به دلیل مشکلاتی که برای کسب‌وکارها و شاغلین آنلاین پیش آمد، عذرخواهی کرد و امروز خبر می‌دهد که وزارت ارتباطات در حال مکاتبه با «پاول دورف»، موسس و مدیرعامل تلگرام است. وی عنوان کرد که فعالیت تلگرام در ایران، منوط به حذف موارد و محتوای تروریستی است.

نکته قابل توجه همانطور که خود وزیر ارتباطات نیز دیروز در توییت‌اش به آن اشاره کرد، اشتغال هزاران نفر با استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از همین پلتفرم‌های آنلاین است. بسیاری از افراد یا فروشگاه‌های فیزیکی اقدام به تاسیس کانال‌ها و صفحاتی برای فروش محصولات خود در تلگرام و اینستاگرام کرده بودند که در حال حاضر، درآمد آنها تقریباً قطع و به پایین‌ترین سطح رسیده است.

جدا از فروشگاه‌های کوچک، در حال حاضر استارتاپ‌ها نیز راه‌های اصلی ارتباطی برای جذب مشتریان جدید را از دست داده‌اند. «پارسا جان‌باز»، مدیرعامل سرویس «دانرو»، به همین مورد اشاره می‌کند و خبر می‌دهد که استارت‌آپ‌ها برای مارکتینگ خود، ابزارهای لازم را در اختیار ندارند:

«امروز دیگر مدیومی برای ارتباط با کاربران باقی نمانده است. اکنون ساختار بسیاری از کسب‌وکارها با دگرسویی دیجیتالی همراه شده و نیاز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داریم تا از طریق چند کانال دیجیتالی با مخاطبین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در ارتباط باشیم. امروز در دنیا از فیسبوک، توییتر، یوتوب به عنوان کانال‌هایی جهت رسیدن به کاربران جدید استفاده می‌شود اما ما از همه‌ این ابزارها محروم هستیم.

باید چند کانال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارتباطی باقی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بماند تا بتوانیم کمپین‌های خود را از طریق آنها جلو ببریم. فرض کنید ما مشغول توسعه کسب‌وکارهایی مبتنی بر رانندگی و جاده باشیم اما در نهایت جاده‌ای وجود نداشته باشد. با این شرایط، در نهایت بیلبورد می‌ماند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و تلویزیون، که رسیدن به آنها در توان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکارهای کوچک نیست.»

«دروف»، مدیرعامل تلگرام پیش از این در توییترش گفته بود که شرکت او تحت تاثیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قوانین محلی کشورها نخواهد بود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اما از سوی دیگر، او نیز اشاره کرده است که تلگرام با موارد تروریستی برخورد می‌کند. با این حال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باید دید آیا وزارت ارتباطات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌تواند با مدیرعامل تلگرام به توافق برای ادامه فعالیتش در ایران برسد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone