🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10766.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ تلاش برای بقا تا آخرین نفس

کمپانی Tencentدر کنفرانس و نمایشگاه سرگرمی دیجیتال چین با خبری هیجان انگیز، بازیکنان را شوکه کرد. این کمپانی که یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها بین سازندگان بازی‌های موبایلی است، یک بازی جدید با نام احتمالی Arena ...

کمپانی Tencentدر کنفرانس و نمایشگاه سرگرمی دیجیتال چین با خبری هیجان انگیز، بازیکنان را شوکه کرد. این کمپانی که یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها بین سازندگان بازی‌های موبایلی است، یک بازی جدید با نام احتمالی Arena Breakout منتشر خواهد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - کرد.

هر چند که اطلاعات زیادی از بازی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - منتشر نشده است اما به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - گفته‌ی سازندگان بازی، باید منتظر یک عنوان واقع گرایانه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - باشیم که در آن بازیکنان باید نهایت تلاششان را برای زنده ماندن به کار بگیرند. هر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - بازیکن باید ۱۲ فاکتور حیاطی مثل گرسنگی، درد و ... را مدیریت کند تا بتواند خود را زنده به خط پایان برساند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

کمپانی Blizzard که حسابی بازیکنان را به انتشار بازی Diablo Immortal امیدوار کرده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - بود، در هفته‌ی گذشته ناگهان اعلام کرد که زمان عرضه به تعویق افتاده است و این بازی تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نظرات بازیکنانی که در مرحله‌ی تست شرکت کردند به صورت کلی مثبت بود اما به نظر می‌رسد که Blizzard می‌خواهد وقت بیشتری برای بازی صرف کند و یک محصول کامل‌تر را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - عرضه کند.

هر چند که بازیکنان منتظر چندان از این تعویق راضی نیستند اما حداقل سازندگان بازی با یک خبر خوش از تلخی ماجرا کم کردند. وقتی برنامه‌ی تست بازی برگزار شد، یکی از پر درخواست‌ترین ویژگی‌ها اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر بود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - و خوشبختانه قرار است که بازی با این امکان منتشر شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

بازی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - هک اند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - اسلش Punishing: Gray Raven به تازگی منتشر شده اما بر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - خلاف نقدهایی که به آن میشد، جذابیتی بیشتر از یک ظاهر انیمه‌ای دارد و به همین علت توانست حسابی پر طرفدار شود. اما این فقط آغاز کار بود و سازندگان این بازی برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - جذاب‌تری برای بازیکنان در نظر دارند.

دو روز پیش اولین آپدیت بازی با نام The Frozen Darkness منتشر شد و حالا بازیکنان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌توانند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - یک داستان جدید و باس فایت‌های سه نفره را تجربه کنند. هم‌چنین یک کاراکتر جدید هم به بازی اضافه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

بازی Play Together هم در همین هفته اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - به ده میلیون دانلود رسیده است و به همین علت ویژگی‌های جدیدی مانند اشتراک‌گذاری لحظات و دسترسی به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - بازیکنان نزدیک به بازی اضافه خواهد شد. یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - برنامه‌ی ویژه درون برنامه‌ای هم برای تولیدکنندگان محتوا در راه است و افراد می‌توانند از طریق بخش مخصوص این برنامه در منوی بازی ثبت‌نام کنند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - و از شرایط مسابقه با خبر شوند.

Sky Gamblers - Infinite Jets

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

  • بازی آفلاین و آنلاین است

سری بازی‌های Sky Gamblers همگی درباره‌ی جنگ و جدال در پهنه‌ی آسمان هستند و بازی Sky Gamblers - Infinite Jets هم که آخرین بازی این سری است با همین موضوع منتشر شده‌ است. در این بازی بیش از ۱۰۰ جنگنده در اختیارتان قرار دارند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - که می‌توانید هر کدام را به سلیقه‌ی خودتان شخصی‌سازی کنید.

گیم‌پلی این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرند که می‌خواهند به صورت PvP و آنلاین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - در مقابل سایر بازیکنان رقابت کنند یا با هوش مصنوعی بجنگند. بازی Sky Gamblers - Infinite Jets چهار سال قبل برای سیستم‌ عامل iOS منتشر شده بود اما به تازگی برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

Sky Gamblers - Infinite Jets

سازنده: ATYPICAL - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - GAMES LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/150 مگابایت زبان:

Scuderia Racing

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

  • بازی آفلاین است

بازی Scuderia Racing یک عنوان مسابقه‌ای آفلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد گیم‌پلی‌های مختلف را تجربه کنند. شما می‌توانید به تنهایی در مسابقات فصلی و آزاد رقابت کنید یا در بخش Splitscreen Race روی یک دستگاه با فرد دیگری رقابت کنید. بازی فقط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و یک محصول متوسط است اما ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

Scuderia Racing‏

سازنده: Ice Vision Dev‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42 مگابایت زبان:

Adventure Reborn

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

  • بازی آفلاین است

بازی Adventure Reborn شما را با دختری همراه می‌‌کند که در یک دنیای پسا آخرالزمانی زندگی می‌کند و والدینش را گم کرده. در حالی که به او کمک می‌کنید تا سرنخ‌ها را دنبال کند و به دنبال پدر و مادرش بگردد متوجه می‌شوید که او گذشته‌ی پیچیده‌ای دارد و داستان هیجان‌انگیزتر می‌شود.

بخش عمده‌ی گیم‌پلی پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن پازل‌های متنوع است اما بیش از هرچیز داستان، موسیقی پس‌زمینه و فضاسازی بازی است که باعث می‌شود دست از کنجکاوی نکشید و داستان عجیب این دختر را دنبال کنید.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

Adventure Reborn

سازنده: Dali Games: adventure games‏ قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - عامل: اندروید حجم: 101 مگابایت زبان:

PAW Patrol Rescue World

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

  • بازی آفلاین است

بازی PAW - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - Patrol Rescue World یک بازی مناسب برای کودکان است که مینی گیم‌های زیادی را در خود جای داده. دو کاراکتر رایگان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - در بازی وجود دارند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند اما برای سایر کاراکترها باید پول بپردازید.

هر کدام از کاراکترها یک وسیله‌ی نقلیه‌ی به خصوص و یک توانایی منحصر به فرد دارند که با استفاده از آن‌ها بقیه‌ی افادی که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - نیاز به کمک دارند را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - نجات می دهند. محیط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - و محتوای بازی کاملا برای کودکان امن است و والدین می‌توانند بدون نگرانی این بازی را در اختیار فرزندان خود بگذارند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

PAW Patrol Rescue World

سازنده: Viacom International Inc. قیمت: 3.99 دلار دسته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 449.7/43 مگابایت زبان:

Fatal Funnel

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

  • بازی آفلاین است

درها، راهروها و مسیرهای کم عرض برای ماموران امنیتی که در حال انجام وظیفه هستند، مرگبارند و اگر در این شرایط گیر بیفتند به احتمال زیاد تمام نقشه‌ها، نقش بر آب می‌شوند. شما در این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - بازی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - نقش یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - مامور امنیتی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - را دارید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - که با همکارش در حال انجام عملیات است.

شما باید از این مسیرهای مرگبار بگذرید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - و اگر دشمنان راهتان را سد کنند راهی جز شلیک به آن‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - ندارید. در ازای کشتن هر یک از دشمنان امتیاز دریافت می‌کنید و می‌توانید سلاح‌های بهتری بخرید و راحت‌تر از این مسیر بگذرید.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان

Fatal Funnel‏

سازنده: MINIDRAGON LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سیاهکل استان گیلان - iOS حجم: 431.9/140 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone