🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17615.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی تمام شعب یکی از بزرگترین بانک‌های شیلی در پی حمله باج افزاری

یکی از سه بانک بزرگ شیلی، «BancoEstado» مجبور شد در پی یک حمله باج افزاری تمام شعب خود را روز دوشنبه تعطیل کند. حساب توییتری این بانک دیروز نوشت: «شعب ما فعال نخواهند بود و ...

یکی از سه بانک بزرگ شیلی، «BancoEstado» مجبور شد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - در پی یک حمله باج افزاری تمام شعب خود را روز دوشنبه تعطیل کند.

حساب توییتری این بانک دیروز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - نوشت:

«شعب ما فعال نخواهند بود و امروز تعطیل باقی می‌مانند.»

در حالی که اطلاعات رسمی درباره این حمله منتشر نشده، منابع از حمله به شبکه داخلی این بانک به وسیله باج افزار «REvil» خبر می‌دهند. در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در جریان است و منشا آن یک فایل آفیس بوده که توسط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - یکی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - کارکنان دریافت و باز شده است. به نظر می‌رسد این فایل آفیس یک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - در پشتی (Backdoor) درون شبکه بانک ایجاد کرده است.

به اعتقاد محققان، هکرها در شب بین جمعه و شنبه از این در پشتی استفاده و باج افزار خود را روی شبکه نصب کرده‌اند. کارکنانی که روز شنبه و یکشنبه در بانک مشغول - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - به فعالیت بودند، پس از عدم دسترسی به فایل‌های کاری خود به چنین حمله‌ای پی بردند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان

بانک BancoEstado این حمله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - را به پلیس گزارش کرده و در همان روز دولت شیلی یک هشدار امنیت سایبری ملی مبنی بر هدف قرار گرفتن بخش خصوصی توسط یک کمپین باج افزار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - منتشر کرده است.

اگرچه این بانک قصد داشت این مشکل را در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - سکوت خبری برطرف کند، اما آسیب وارد شده به شبکه بیش از پیش‌بینی اولیه بود و باج افزار توانسته بخش بزرگی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - از سرورهای داخلی و ورک‌استیشن‌های کارکنان را رمزگذاری کند.

این حمله ابتدا روز یکشنبه توسط بانک شناسایی شد، با این حال مقامات به این موضوع پی بردند که کارکنان نمی‌توانند روز دوشنبه به کار ادامه دهند و به همین علت تصمیم به تعطیلی تمام شعب خود گرفتند. به نظر می‌رسد حمله هکرها تنها توانسته‌اند شبکه داخلی را رمزگذاری کنند و روی سایت و پرتال بانک، اپ‌های موبایل و ATMها تاثیری نداشته‌اند.

این دومین حمله باج افزاری به یک بانک در شیلی محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۸ هکرهای کره شمالی به شبکه بانک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - «Banco de Chile» حمله کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone