🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15543.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جریمه روزانه ۵۰ میلیاردی اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس به تصویب هیات دولت رسید

پیشنهاد وزارت ارتباطات برای جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی اپراتورهایی که در کلاب‌هاوس اختلال ایجاد کرده‌اند، به تصویب هیات وزیران رسید و از شنبه، چهارم اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد. ۲۹ فروردین ماه پس از ...

پیشنهاد وزارت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - ارتباطات برای جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی اپراتورهایی که در کلاب‌هاوس اختلال ایجاد کرده‌اند، به تصویب هیات وزیران رسید و از شنبه، چهارم اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

۲۹ فروردین ماه پس از گذشت ۱۰ روز از ایجاد اختلال اولیه در دسترسی به اپلیکیشن کلاب‌هاوس، وزارت ارتباطات پیشنهادی مبنی بر جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی اپراتورها برای ایجاد اختلال در این اپلیکیشن به هیات وزیران ارائه کرد. حال با گذشت حدود ۵ روز این پیشنهاد به تصویب رسید و ابلاغ شد. گفتنیست تا به امروز اپراتورها درباره چرایی این اختلال صحبت رسمی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - نکرده‌اند و هنوز برای عموم مردم مشخص نیست که دستور این اختلال از کجا صادر شده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی

هیات وزیران در جلسه ۲۹ فروردین ماه به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد ماده واحده قانون، اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیر دولتی در زمینه پست و مخابرات –تعیین شده قانونی، مصوب ۱۳۹۲– تصویب کرد:

به منظور حفظ حق دسترسی شهروندان و کاربران به خدمات فضای مجازی در صورتی که کارورها خارج از ترتیبات تعین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - شده قانونی، محدودیت، اختلال یا انسداد در نرم افزار، تارنماها (وب‌گاه‌ها)، برنامه‌های کاربردی وسایر خدمات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - مبتنی بر فضای مجازی به وجود آورند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اقدامات زیر را به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - عمل می‌آورد.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - این مصوبه، سازمان تنظیم مقررات موظف است با جمع آوری مستندات فنی، ظرف ۲۴ ساعت محدودیت، اختلال یا انسداد را به کارورها (اپراتورها) - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - اعلام و هم‌زمان مراتب محدودیت، اختلال یا انسداد را در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کند.

در صورتی که کارورها ظرف ۲۴ ساعت از زمان اعلام سازمان نسبت به رفع - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - محدودیت، اختلال یا انسداد اقدام نکنند، سازمان موظف است تا زمان رفع تخلف روزانه تا سقف ۵۰ میلیارد تومان کارور متخلف را جریمه کند. کارور موظف است با اعلام سازمان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - تنظیم مقررات مبالغ را به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

در صورتی که پس از یک هفته از اعلام سازمان تنظیم مقررات، کارور نسبت به رفع محدودیت، اختلال یا انسداد اقدام نکرد، سازمان تنظیم مقررات مجاز است با رعایت وظایف و اختیارات مقرر در اساسنامه و دیگر قوانین و مقررات مربوط، علاوه بر جریمه تعیین شده در بند ۲ این تصویب‌نامه، نسبت به تعلیق (لغو موقت) یا کاهش مدت اعتبار پروانه کارور حداکثر به مدت دو سال اقدام کند. این موضوع می‌تواند برای اپراتورها ضرر مالی زیادی داشته باشد و مشمول قوانین جدید مجلس بشوند که ملزم به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - پرداخت مالیات بیشتری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - خواهند بود.

پیش‌تر وزیر ارتباطات درباره فیلتر این شبکه اجتماعی گفته بود « - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - حکمی در این رابطه صادر و حتی مطرح نشده است، اما اختلال از سوی اپراتورها همچنان برقرار بود.» هرچند همانطور که گفته شد آن‌ها نیز اعلام کردند هیچ دستور قضایی مبنی بر فیلتر این شبکه اجتماعی صادر نشده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی

پس از آن روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد با پایان ضرب‌العجل ۲۴ ساعته این وزارتخانه به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات برای ایجاد اختلال عمدی در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از این اپراتورها شکایت کرد.

شکایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - نیز با موضوع اختلال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - عمدی اپراتورهای مذکور در سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی و با استناد به ماده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - ۷۳۷ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ساوه استان مرکزی - انقلاب تهران تسلیم شد. بر اساس ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی ایجاد هرگونه اختلال در ارتباطات کشور جرم تلقی می‌شود.

ناگفته نماند برخی از رسانه‌ها و کارشناسان اصولگرا بر این باور هستند فعالیت کلاب هاوس در ایران بدون توجه به مصوبه مرکز ملی فضای مجازی درباره فعالیت شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور صورت گرفته است. آنها می‌گویند کلاب هاوس هیچ نماینده قانونی و یا دفتر رسمی در ایران ندارد و فعالیتش بر اساس این مصوبه غیرقانونی است؛ صحبتی که البته نمی‌توان آن را چندان درست دانست چرا که اینستاگرام نیز به همین منوال در ایران فعالیت دارد و اختلالی در آن مشاهده نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone