🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18992.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

DxOMark به دوربین آیفون 12 مینی امتیازی مشابه آیفون 12 داد

دوربین آیفون 12 مینی با عملکرد مطلوب در عکاسی و فیلمبرداری هم امتیاز با آیفون 12 در رتبه چهاردهم فهرست DxOMark قرار گرفت. باتوجه به اینکه ماژول دوربین آیفون 12 مینی مشابه آیفون 12 است، ...

دوربین آیفون 12 مینی با عملکرد مطلوب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - در عکاسی و فیلمبرداری هم امتیاز با آیفون 12 در رتبه چهاردهم فهرست DxOMark قرار گرفت.

باتوجه به اینکه ماژول دوربین آیفون 12 مینی مشابه آیفون 12 است، امتیاز کلی هر دو گوشی هوشمند در تست‌های DXOMARK نیز تقریبا مشابه یکدیگر بوده و هر دو دستگاه موفق به کسب امتیاز مشابهی در عکاسی، بزرگنمایی و تصویربرداری ویدیویی شدند، اما از نظر جزئیات، تفاوت‌هایی بین نتایج تست‌های دوربین دو دستگاه دیده می‌شود.

آیفون 12 مینی رفتار ناپایدار بیشتری خصوصا در حین تصویربرداری ویدیویی نسبت به آیفون 12 از خود نشان می‌دهد. هرچند آیفون 12 مینی در به تصویر کشیدن جزئیات عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

نوردهی عمدتا دقیق و محدوده داینامیک در تصویربرداری ویدیویی تا حد زیادی گسترده است. هرچند محدوده داینامیک در عکاسی محدود است. از نظر وایت بالانس، تعادل رنگ سفید متمایل به آبی است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

به علاوه در شرایط نور محیطی ضعیف یا تصویربرداری در فضای داخلی، نویز مشهودی در تصاویر دیده می‌شود که از نقاط ضعف دوربین آیفون 12 مینی به شمار می‌رود. اثر حلقه‌زنی که در لبه‌های سوژه باعث ایجاد اثرات ناخواسته می‌شود، در برخی شرایط تصویر برداری دیده می‌شود.

آیفون 12 مینی نیز همانند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه معمولی، فاقد قابلیت زوم اختصاصی است،‌ در نتیجه محدودیت‌هایی برای تصویربرداری تله فوتو در آن وجود دارد.

همچنین در ترسیم رنگ پوست در اکثر تست‌های انجام شده، خروجی خوبی ارائه می‌دهد. دوربین این دستگاه از نظر فوکوس خودکار سرعت عمل خوبی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته و در تصویربرداری محیط داخلی و محیط بیرونی نیز دقت خوبی از خود نشان می‌دهد. سیستم لرزش‌گیر دوربین گوشی نیز هم در حالت ایستا و هم در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال حرکت، عملکرد خوبی دارد.

همان‌طور که گفته شد در نور محیطی ضعیف، نویز مشهودی در تصاویر گرفته شده دیده می‌شود و همین نویز باعث می‌شود برخی از جزئیات به خوبی نمایش داده نشود. به علاوه در وضوح عکس‌هایی که به صورت متوالی گرفته می‌شود، تفاوت‌های مشهودی وجود داشته و ناپایداری‌هایی نیز در فوکوس خودکار در فضای باز قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone