🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18991.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به جنگ گلکسی S21 اولترا می‌رود

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند از هر زمان دیگری فشرده است و شرکت‌ها با نوآوری‌های مختلف و مشخصات فنی قدرتمند می‌خواهند متفاوت از دیگران باشند. در همین راستا زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو 5G با دوربین ...

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند از هر زمان دیگری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - فشرده است و شرکت‌ها با نوآوری‌های مختلف و مشخصات فنی قدرتمند می‌خواهند متفاوت از دیگران باشند. در همین راستا زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو 5G با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد تا بتواند با پرچمدارهای رقیب مبارزه کند.

گوشی‌های زد‌تی‌ای در سال‌های گذشته با چندین نوآوری از راه رسیده‌اند که برای مثال می‌توان به اولین گوشی تجاری با دوربین سلفی زیر نمایشگر یعنی زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ اشاره کرد، البته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - عملکرد آن چندان چشمگیر نیست. حالا این کمپانی چینی می‌خواهد در نسل آینده این محصولش، از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

تیزر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو 5G به برخی ویژگی‌های این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - پرچمدار اشاره می‌کند که شامل دوربین و چیپست می‌شود. این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد و همچنین احتمالا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - مجهز می‌شود.

زد‌تی‌ای با این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دوربین می‌تواند پرچمدار سامسونگ را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - به چالش بکشد. گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - اولترا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده که البته اندازه سنسور آن بزرگتر از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است، موضوعی که روی توانایی آن برای جذب نور - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - تاثیر می‌گذارد. همین موضوع باعث شده زد‌تی‌ای به توانایی اسنپدراگون ۸۸۸ در ثبت تصاویر در شرایط نوری ضعیف اشاره کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

این کمپانی چینی می‌خواهد مشکل مربوط به سایز سنسور را با استفاده از دو حالت مختلف ترکیب پیکسل درون دوربین برطرف کند. در زمینه ترکیب پیکسل، شرکت‌ها معمولا ۴ پیکسل را در ۱ پیکسل ترکیب می‌کنند که اگرچه رزولوشن خروجی را کاهش می‌دهد، اما هر پیکسل داده‌های نوری بیشتری را جذب می‌کند.

در زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو در کنار حالت ترکیب ۴ در ۱ پیکسل برای تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی، حالت دیگری برای ترکیب ۱۶ در ۱ پیکسل وجود خواهد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - داشت و موجب ثبت تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی می‌شود. حالت دوم میزان جذب نور را افزایش می‌دهد و خروجی روشن‌تر خواهد بود.

با وجود انتشار چنین تیزری، هنوز اطلاعات زیادی از پرچمدار بعدی چینی‌ها نداریم، با این حال انتظار می‌رود دوربین سلفی زیر نمایشگر آن عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد، البته زد‌تی‌ای هنوز چنین وعده‌ای نداده. حتی اگر با بهبود عملکرد این دوربین مواجه شویم، باز هم انتظار نداریم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - قادر به رقابت بهترین دوربین‌های سلفی بازار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone