تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27458.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دوربین بدون آینه پاناسونیک S1H با قابلیت فیلم برداری 6K معرفی شد

پاناسونیک سومین دوربین فول فریم را به سری مانت L خود اضافه کرده است. این مدل که S1H نام دارد در نمایشگاه Cine Gear Expo امسال معرفی شده و تمرکزش روی قابلیت های فیلم برداریست. ...

پاناسونیک سومین دوربین فول فریم را به - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سری مانت L خود اضافه کرده است. این مدل که S1H نام دارد در نمایشگاه Cine Gear - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Expo امسال معرفی شده و تمرکزش روی قابلیت های فیلم برداریست. پاناسونیک S1H دارای بسیاری از قابلیت هایی است که در مدل S1 منتظرشان بودیم اما ارائه نشدند؛ مانند فیلم برداری با کیفیت 6K، ضبط داخلی با فرمت 10 بیتی 4:2:2 و بیش از 14 استاپ داینامیک رنج.

در این - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دوربین امکان فیلم برداری بدون محدودیت زمانی وجود - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد

شکی نیست که پاناسونیک S1H فعلا پیشرفته ترین دوربین بدون آینه برای فیلم برداریست و - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به سادگی محصولات کنون، نیکون و سونی در این زمینه را کنار خواهد زد. در این دوربین امکان فیلم برداری با کیفیت 5.9K و نسبت تصویر 16:9 با نرخ 30 فریم بر ثانیه وجود دارد که - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به کاربر امکان ویرایش و بریدن تصویر در تدوین برای رسیدن به خروجی نهایی 4K را می دهد، و علاوه بر امکان فیلم - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برداری 6K با نسبت 3:2، S1H از لنزهای - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سینمایی آنامورفیک هم پشتیبانی می کند.

پاناسونیک اعلام کرده S1H اولین دوربین بدون آینه فول فریم دنیاست که قادر به ضبط - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ویدئوهای 4K و 10 بیتی DCI با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. البته این ادعا کاملا هم درست نیست زیرا این دوربین ویدئوهای 4K DCI را - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به فرمت سوپر 35 میلی متری که تقریبا برابر APC-C است تبدیل می کند. اگرچه برای ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه مانند دوربین S1 از کل سطح سنسور استفاده می شود.

پاناسونیک S1H از ابتدا با گاموت های رنگی V-Log/V-Gamut سازگار است و مانند دوربین 20 هزار دلاری سینمایی Cinema Varicam بیش از 14 استاپ داینامیک - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رنج را پوشش می دهد. - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به گفته این کمپانی مدیریت رنگ این دوربین و مدل های GH5/Gh5s و Varicam کاملا مشابه هم است و در یک پروژه می توان از تمامی این مدل ها کنار هم و بدون مشکل استفاده کرد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

ضبط ویدئو با کیفیت 6K گرمای زیادی تولید خواهد کرد، به همین علت پاناسونیک در S1H از سیستم دفع حرارت جدیدی - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده که بسیار بهتر از مدل های S1 و S1R عمل می کند. به همین علت S1H امکان فیلم برداری با زمان نامحدود وجود دارد که این دوربین را تبدیل به انتخابی ایده آل برای تصویربرداری مراسم ها می کند.

البته هنوز برخی قابلیت های پاناسونیک S1H مانند - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سیستم فوکوس، مجهز بودن یا نبودن به لرزش گیر سنسور یا حتی رزولوشن سنسور اعلام نشده اند. البته - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته شده این دوربین پاییز امسال و با قیمتی حدود چهار هزار دلار عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با توجه به کم بودن لنزهای مانت L، پاناسونیک از دو تله - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کانورتر 1.4x و 2x هم رونمایی کرده - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که آن ها نیز پاییز عرضه خواهند شد اما قیمتشان هنوز مشخص نشده. علاوه بر این در این مراسم از لنز دیگری مخصوص مدل GH5 و دیگر دوربین های قطع میکرو سه چهارم پاناسونیک به نام Leica - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - DG VARIO 10-25 f1.7 ASPH رونمایی شد که دارای قابلیت های سینمایی مانند سیستم فوکوس بی صدا، دیافراگم بدون استپ و عدم بزرگنمایی هنگام تنظیم فوکوس است. پاناسونیک قیمت این مدل را هم اعلام نکرده اما با توجه به مشخصاتش باید انتظار رقمی بالاتر از - تعمیرات یخچال کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هزار دلار داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone