🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18997.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

محققان نوعی هوش مصنوعی ساختند که شبیه به انسان شطرنج بازی می‌کند

محققان موفق به ساخت یک سیستم هوش مصنوعی شطرنج جدید به نام «مایا» شدند که هدف آن شکست بازیکن مقابل خود نیست، بلکه قصد دارد با شناخت سطح مهارت انسان‌ها، حرکات خود را درست مانند ...

محققان موفق به ساخت یک سیستم هوش مصنوعی شطرنج جدید به نام «مایا» شدند که هدف آن شکست بازیکن مقابل خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - نیست، بلکه قصد دارد با شناخت سطح مهارت انسان‌ها، حرکات خود را درست مانند آن‌ها انجام دهد.

از زمانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - که بشر توانست برای اولین بار هوش مصنوعی را در مسابقات شطرنج شکست دهد ۱۵ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - سال می‌گذرد. با این حال، تیمی از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - محققان اقدام به ساخت یک موتور هوش مصنوعی شطرنج کردند که هدف آن شکست دادن انسان‌ها در بازی شطرنج نیست، بلکه سعی می‌کند حرکات خود را مانند انسان‌ها انجام دهد.

این موتور هوش مصنوعی که از آن به عنوان «مایا» یاد می‌شود لزوما سعی در اجرای بهترین حرکت ممکن ندارد و در عوض سعی می‌کند حرکات انسان‌ها را در بازی تکرار کند. همچنین لازم به ذکر است که این موتور هوش مصنوعی در نتیجه تحقیقات انجام شده مشترک توسط محققان دانشگاه کرنل، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - تورنتو و محققان مایکروسافت ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان

محققان برای توسعه مایا از نوعی سیستم منبع باز مبتنی بر هوش مصنوعی AlphaZero DeepMind به نام «لیلا» استفاده کردند. این سیستم براساس حرکات فردی میلیون‌ها بازی آنلاین انسانی و با هدفی غیر از پیروزی طراحی شده است. با استفاده از این روش محققان توانستند مایا را برای سطوح مختلفی تنظیم کنند و چندین نسخه از این هوش مصنوعی را در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چمخاله استان گیلان - مهارت‌های مختلف آموزش دادند. در ادامه آن‌ها ۹ ربات طراحی کردند تا با بازیکنان تازه‌‌کار و مبتدی بازی کنند.

در ماه دسامبر مایا توسط محققان در سایت lichess.org در دسترس قرار گرفت. بازیکن‌های مختلف در هفته اول بیش از ۴۰ هزار بار آن را امتحان کردند و این موضوع باعث شد محققان به این نتیجه برسند که مایا بیش از نیمی از مواقع در هر سطح مهارت، با حرکات انسانی مطابقت دارد و با بالا رفتن این سطح مهارت، دقت آن هم افزایش پیدا می‌کند. بنا به گفته‌ی محققان این سیستم می‌تواند از اشتباهات بازیکنان در سطوح مختلف مهارتی درس بگیرد و سطح مهارت افرادی که مرتکب این اشتباهات شده‌اند را تشخیص دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone