🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18995.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Efectum؛ سازنده ویدیوهای معکوس و اسلوموشن

وقتی از ویرایش ویدیو در موبایل صحبت می‌کنیم معمولا نام دو سه اپلیکیشن بیشتر مطرح نمی‌شود. ولی حقیقت این است که تنوع این اپلیکیشن‌ها بسیار بالاست، همین هم باعث شده که نمونه‌های کمتر شناخته شده ...

وقتی از ویرایش ویدیو در موبایل صحبت می‌کنیم معمولا نام دو سه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - اپلیکیشن بیشتر مطرح نمی‌شود. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - ولی حقیقت این است که تنوع این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - بسیار بالاست، همین هم باعث شده که نمونه‌های کمتر شناخته شده همیشه ارزش تجربه را داشته باشند.

با توجه به همین موضوع Efectum هم می‌تواند جزو - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - ویرایشگرهای ویدیوی شایسته تجربه قرار بگیرد. این اپلیکیشن که برای آی او اس و اندروید منتشر شده، تجربه‌‌ نزدیکی به نرم‌افزارهای دسکتاپ داشته و بیشتر از هر چیز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - روی افکت‌های ویژه تمرکز کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران

درست مثل ادوبی پریمیر، در Efectum هم با سیستم تایم‌لاینی سر و کار دارید که به لطف چینش خوب در صفحه لمسی، خیلی سریع کارتان را راه می‌اندازد. اما برگ برنده این اپلیکیشن که از عنوانش هم پیداست، چیزی نیست جز افکت‌ها که با بکارگیری آن‌ها خروجی‌هایی می‌گیرید که شاید در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - دسکتاپ باید ساعت‌ها پایشان وقت بگذارید.

تخصص اصلی Efectum دستکاری سرعت ویدیوست. سه افکت SLO-MO, FAST-MO و REVERSE ستاره‌های این اپلیکیشن هستند که هر کدام گزینه‌های دستی بسیار خوب و متعددی دارند تا دستتان برای ویرایش حسابی باز باشد. مثلا برای آهسته کردن ویدیوها، می‌توانید رنجی مابین 1.2 تا 10 برابر در نظر بگیرید که برای یک اپ موبایل بسیار خوب و مناسب به نظر می‌رسد.

اما فیلترهای گرافیکی اپلیکیشن هم عالی هستند. Efectum کلکسیونی شامل بیش از 70 فیلتر گرافیکی را در اختیارتان قرار داده که به خروجی‌هایتان جلوه سینمایی می‌دهند. همه این فیلترها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - در نسخه رایگان اپلیکیشن آزاد نیستند، بنابراین برای لذت بردن از اپلیکیشن بهتر است نسخه آنلاک و حرفه‌ای را بگیرید که با یک جستجوی ساده به آن می‌رسید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران

الباقی امکانات Efectum خیلی با نمونه‌های مشابهش تفاوتی ندارد. از برش زدن ویدیو گرفته تا ادغام و اضافه کردن موزیک و نریشن و متن و استیکر و البته دستکاری تنظیمات نور و رنگ و شفافیت، همه در این اپ برایتان فراهم شده‌اند که با وجود آن‌ها نیازی به برنامه‌های دیگر نداشته باشید.

البته تا یادم نرفته بگویم که ویژگی ساخت کلاژ ترکیبی از عکس و ویدیوی Efectum هم بی‌نظیر است، خصوصا با توجه به اینکه می‌توانید افکت‌های ویژه اسلوموشن و فست موشن و تایم‌لپس‌ را در آن‌ها به کار ببرید که اگر خلاق باشید و وقت بگذارید، حتما کلیپ‌های فوق‌العاده‌ای خواهید ساخت.

هر چند ندادن خروجی‌ها با بالاترین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران - رزولوشن جزو نقاط ضعف این برنامه به شمار می‌آید، اما برای کلیپ‌های کوچک موبایلی یقینا از سادگی کار با اپ و تنوع عالی فیلترهایش لذت خواهید برد. Efectum برای آی او اس و اندروید را می‌توانید همین حالا و از لینک‌های زیر دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چمستان استان مازندران

Efectum - Video Speed Editor

سازنده: Craigpark Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 347 / 70 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone