🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19000.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل عرضه کارت گرافیک DG1 مبتنی بر معماری ۱۰ نانومتری را شروع کرد

اینتل سرانجام کارت گرافیک Iris Xe مبتنی بر پردازشگر گرافیکی DG1 را عرضه کرد. این پردازشگر گرافیکی که دی ماه سال قبل در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، قدرت بالایی ندارد اما در حکم یک ...

اینتل سرانجام کارت گرافیک Iris Xe مبتنی بر پردازشگر گرافیکی DG1 را عرضه کرد. این پردازشگر گرافیکی که دی ماه سال قبل در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، قدرت بالایی ندارد اما در حکم یک محصول آزمایشی گام مهمی برای اینتل برای ارزیابی وضعیت بازار پیش از ورود تمام عیار به بازار پردازشگرهای گرافیکی به شمار می‌رود.

اینتل پردازشگر گرافیکی DG1 را برای مصارف غیرحرفه‌ای مناسب می‌داند و عرضه آنرا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - در حال حاضر به صورت OEM و توسط دو شرکت ایسوس و Colorful شروع کرده است. نسخه ایسوس بدون فن بوده و کاربر را یاد کارت‌های گرافیک قدیمی می‌اندازد، اما مدل شرکت Colorful از دو فن و طراحی تک اسلات برخوردار بوده و شباهت بیشتری به کارت‌های گرافیک رایج دارد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران

کارت گرافیک مجزای Iris Xe از ۸۰ واحد اجرایی (EU) برخوردار است و مبتنی بر معماری ۱۰ نانومتری SuperFin تولید شده است. آنطور که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - wccftech در گزارش خود اشاره می‌کند، سرعت کلاک این کارت گرافیک دستکم ۱۷۰۰ مگاهرتز است و این یعنی می‌تواند قدرت گرافیکی ۲.۱۷ ترافلاپ را ارائه کند که از PS4 فت (۱.۸۴ ترافلاپ) بیشتر است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران

توان طراحی گرمایی (TDP) ۳۰ وات است که برای یک کارت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - گرافیک بسیار مناسب بوده و یکی از دلایل حذف فن در نسخه ایسوس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - احتمالاً همین مورد بوده است. از آنجا که Iris Xe پنج وات برق بیشتری نسبت به نسخه موبایل (Iris Xe MAX) - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - مصرف می‌کند، سرعت کلاک آن به گفته wccftech احتمالاً بیشتر از ۱۷۰۰ مگاهرتز خواهد بود.

Iris Xe به لطف بهره‌مندی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - از معماری Xe-LP چهار گیگابایت vRAM ارائه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - می‌کند که البته در حال حاضر مشخص نیست گیمرها به چه میزان از این رم روی سیستم‌های OEM دسترسی دارند، ولی با این وجود عزم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران - جدی اینتل برای تبدیل شدن به بازیگر سوم در دنیای پردازشگرهای گرافیکی را نشان می‌دهد.

مشخصات Iris Xe را در کنار نسخه موبایل مشاهده می‌کنید:

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر متل قو استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone