🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11707.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ به رابط کاربری جدیدی برای مکالمات مجهز می‌شود

واتس‌اپ جدیدترین نسخه بتای اپ خود را به رابط کاربری جدیدی برای مکالمات صوتی و تصویری مجهز کرده که امکان افزودن افراد جدید به تماس‌های گروهی را ساده‌تر از گذشته می‌کند. این رابط کاربری جدید ...

واتس‌اپ جدیدترین نسخه بتای اپ خود را به رابط کاربری جدیدی برای مکالمات صوتی و تصویری مجهز کرده که امکان افزودن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - افراد جدید به تماس‌های گروهی را ساده‌تر از گذشته می‌کند.

این رابط کاربری جدید در نسخه بتای واتس‌اپ طراحی مشابه سرویس فیس‌تایم اپل دارد. در این رابط کاربری، دکمه‌ها با پس زمینه سفید بیشتر به چشم می‌خورند. در نسخه‌های قبلی، این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - دکمه‌ها خاکستری رنگ بودند، بنابراین روشن یا خاموش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - بودن دوربین یا میکروفن را نمی‌توانستیم به خوبی تشخیص دهیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم
سمت چپ رابط کاربری قدیمی - سمت راست رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - کاربری جدید

محل قرارگیری دکمه قطع مکالمه هم تغییر کرده و حالا در آخر ردیف پایین صفحه و در کنار آیکون میکروفن قرار گرفته است. با سوایپ نوار پایینی به سمت بالا، دکمه افزودن کاربر جدید به مکالمه ظاهر می‌شود. با این دکمه راحت‌تر می‌توان دیگران را به مکالمات اضافه کرد.

با وجود چنین ویژگی، همچنان آیکون قدیمی افزودن مخاطب جدید به مکالمات در گوشه سمت راست بالای صفحه به چشم می‌خورد تا کاربران اگر علاقه‌ای به سوایپ کردن نداشتند، از آن استفاده کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - با این حال انتظار می‌رود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - در آینده واتس‌اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - این دکمه را حذف کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم

یکی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - از بهبودهای جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ برای iOS، امکان پیوستن به مکالمات پس از شروع است. برای مثال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - اگر فردی شما را به یک مکالمه گروهی دعوت کند اما در ابتدای آن حضور نداشته باشید یا تماس را رد کنید، واتس‌اپ در تب تماس‌ها بنر «Tap to join» را به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - می‌گذارد تا در صورتی که تماس ادامه داشته باشید، سریعا به آن ملحق شوید.

با این ویژگی اگر تماسی را از دست بدهید، دیگر نباید از تماس‌گیرنده درخواست کنید که شما را دوباره به آن اضافه کند و تنها کافیست روی گزینه مربوطه در تب تماس‌ها ضربه بزنید.

رابط کاربری جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - مکالمات صوتی و قابلیت‌های دیگر هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم - اکنون در نسخه بتای واتس‌اپ قرار گرفته‌اند، اما نمی‌دانیم چه زمانی به نسخه عادی این پیام‌رسان اضافه می‌شوند، بنابراین باید منتظر بمانیم.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کهک استان قم -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone