🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42004.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و مایکروسافت ۶۶۰۰ کیلومتر از بستر اقیانوس را کابل کشی کردند

سال گذشته بود که خبر همکاری فیسبوک و مایکروسافت برای ساخت طولانی ترین کابل اینترنت پرسرعت زیردریایی جهان در اقیانوس اطلس را در دیجیاتو خواندید و حالا خبر می رسد که پروژه مذکور تنها پس ...

سال گذشته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بود که خبر همکاری فیسبوک و مایکروسافت برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساخت طولانی ترین کابل اینترنت پرسرعت زیردریایی جهان در اقیانوس اطلس را در دیجیاتو خواندید و حالا خبر می رسد که پروژه مذکور تنها پس از دو سال از آغاز فرآیند توسعه، با موفقیت به پایان رسیده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کابل اینترنت مورد اشاره به طول تقریبی 6600 کیلومتر و وزن 4535 تن، در اعماق 5000 متری اقیانوس اطلس (بعضی مناطق) کار گذاشته شده و ساحل ویرجینیای آمریکا را به بیلبائوی اسپانیا متصل می کند.

کابل Marea سرعت انتقال 160 ترابیت در ثانیه را بین آمریکا و اروپا فراهم می کند

این کابل که «Marea» (به معنی موج در زبان اسپانیایی) نام دارد، توسط شرکت های مایکروسافت و فیسبوک، و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با همکاری کمپانی مخابراتی «Telxius» توسعه یافته و قادر است داده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ها را با سرعت 160 ترابیت در ثانیه انتقال دهد که به گفته مایکروسافت، برای استریم همزمان 71 میلیون ویدیوی HD - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کافی خواهد بود.

لازم به ذکر است که Marea از هشت جفت کابل فیبر نوری که با یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روکش مسی پوشیده شده اند تشکیل شده، و در برخی نقاط (به خصوص نزدیکی سواحل) که احتمال برخورد با کشتی ها وجود دارد، در زیر بستر اقیانوس دفن شده است.

گفتنی است مایکروسافت و فیسبوک دیتاسنترهای بزرگی در ویرجینیا دارند و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با توجه به احداث کابل 6600 کیلومتری جدید، می توانند محصولات و خدمات خود مانند سرویس های آژور و اکس باکس لایو (برای مایکروسافت)، و اینستاگرام و واتس اپ (برای فیسبوک) را با کیفیت و سرعت بهتری در اختیار کاربران اروپایی قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone