🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42005.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Paint Space AR؛ نقاشی با طعم واقعیت افزوده

واقعیت افزوده در دنیای تکنولوژی موضوع جدیدی نیست، اما حالا که اپل سرمایه گذاری عظیمی روی آن انجام داده و با معرفی پلتفرم ARKit بیشتر از همیشه روی ارائه محصولات این حوزه متمرکز شده، توجهات ...

واقعیت افزوده در دنیای تکنولوژی موضوع جدیدی نیست، اما حالا که اپل سرمایه گذاری عظیمی روی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - آن انجام داده و با معرفی پلتفرم ARKit بیشتر از همیشه روی ارائه محصولات این حوزه متمرکز شده، توجهات بیشتری به سوی آن معطوف می شود.

احتمالا با نصب iOS 11 و ورود به اپ استور جدید بنر بزرگ مربوط به اپلیکیشن های AR را دیده باشید. اپل این روزها برای سرمایه گذاری روی واقعیت افزوده بسیار مصمم است، و در حال حاضر با پشتیبانی خوبی که از اپلیکیشن های این حوزه به عمل می آورد در تلاش است که iOS را به عنوان بهترین پلتفرم ممکن برای اپلیکیشن های AR معرفی کند.

Paint Space AR که امروز به شما معرفی می کنیم فقط چشمه کوچکی از قدرت iOS برای اجرای اپلیکیشن های AR را به نمایش گذاشته و شرایطی فراهم کرده که لذت سرگرمی با واقعیت افزوده را بچشید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران

با این اپلیکیشن انحصاری iOS می توانید نقاشی های بی جان را به دنیای واقعی بیاورید و ترکیبی از دنیای مجازی و حقیقی را در یک قاب داشته باشید. Paint Space AR در اصل برای کشیدن نقاشی طراحی شده، اما نه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - نقاشی های معمولی، بلکه نقاشی هایی که به شکل سه بعدی در فضا شناور می شوند و می توانید دورشان بچرخید و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - از آن ها عکاسی و فیلمبرداری کنید.

Paint Space AR به طور ویژه برای iOS 11 بهینه سازی شده تا هم اجرای خوب و روانی داشته باشد و هم خیلی روی سخت افزار دیوایس فشار نیاورد. باید گفت که نتیجه کار خوب و قابل قبول بوده، چرا که هم نقاشی ها به نرمی روی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - صفحه نقش می بندند و هم بر خلاف اپ های واقعیت افزوده در iOS های قدیمی شاهد داغ کردن بیش از حد آیفون یا آیپد نخواهید بود.

در Paint Space AR چند مدل قلم و چند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - رنگ مختلف در اختیارتان قرار گرفته که با آن ها به دنیای واقعی دور و برتان نقاشی های مجازی اضافه کنید. تیم Zane Assets در نسخه رایگان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - اپلیکیشن تعداد محدودی قلم ارائه کرده که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - بقیه را باید با پرداخت 99 سنت و ارتقای اپ به نسخه کامل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - آزاد کنید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران

ولی خوشبختانه در همین نسخه رایگان هم می توانید به بسیاری از قابلیت های اپ دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن واقعیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - افزوده فقط نمی گذارد که روی فضا نقاشی بکشید، بلکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - می توانید عکس ها و ویدیوهای گالری را هم روی فضا شناور کنید تا منظره بسیار جالبی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - به وجود بیاید. نکته خوب این که از تمام چیزهایی که به صفحه اضافه شده می توانید فیلم و عکس بگیرید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

البته این را هم بگوییم که نسخه رایگان Paint Space AR صرفا بهانه ای بوده برای این که با قابلیت های اپلیکیشن آشنا شوید. بنابراین برای دسترسی به بعضی امکانات هیجان انگیز مثل اضافه کردن انیمیشن های زنده و آزاد کردن قلم های جادویی باید دست به جیب شده و نسخه کامل اپلیکیشن را بخرید.

اما در شرایطی که اکثر اپلیکیشن های AR پولی هستند شاید Paint Space AR از معدود محصولاتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - باشد که با آن بتوانید به رایگان قدرت سخت افزاری دیوایس تان را برای اجرای محتوای واقعیت افزوده محک بزنید.

توصیف قابلیت های Paint Space AR کار خیلی راحتی نیست. باید حتما در فضایش قرار بگیرید تا لذت واقعی کار با آن را بچشید. بنابراین اگر iOS 11 را نصب کرده اید و آیفون 6s و نسل های بعد از آن را در اختیار دارید، فرصت تجربه رایگان Paint Space AR را از دست ندهید.

دانلود از اپ استور 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone