🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42013.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

الزام اسنپ و تپسی جهت فعالیت زیرنظر تاکسیرانی

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران باور دارد که اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد. فعالیت اسنپ و تپسی با وجود بالارفتن تعداد ...

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران باور دارد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

فعالیت اسنپ و تپسی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با وجود بالارفتن تعداد کاربران و رانندگانشان هنوز وضعیت مشخصی ندارد و هرازگاهی یکی از ارگان‌های مربوطه هویت آنها را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیر سؤال می‌برند.

در همین راستا امروز «محمد علیخانی» از تدوین آیین‌نامه‌ای با محوریت تاکسی‌های آنلاین توسط وزارت کشور خبر داد و از پیگیری معاونِ حمل‌ونقل شهرداری برای ساماندهی این استارتاپ‌های این حوزه سخن گفت.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

او بر لزوم نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت اسنپ و تپسی تاکید کرد و گفت:

«در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صورت عدم همکاری این شرکت‌ها، مدیریت شهری ابزارهایی دارد و می‌تواند با آنها برخورد کند. اگر هر شرکتی بخواهد خارج از نظارت شهرداری فعالیت کند در این صورت نباید انتظار داشت مدیریت شهری معنی پیدا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند.»

علیخانی معتقد است که این سرویس‌های اینترنتی ابداع بسیار خوبی هستند و مخالفتی با فعالیت آنها ندارد، اما باید تحت نظارت قرار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گیرند چراکه بدون بررسی دقیق صلاحیت رانندگان، احتمال هرگونه تخلف یا مشکل وجود دارد.

اسنپ و تپسی ابداع خوبی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است اما نیاز به نظارت دارد

البته این اولین بار نیست که اسنپ و تپسی با اعتراض نهاد‌های مختلف مواجه می‌شوند چراکه در ابتدای همه‌گیر شدن این پدیده، در مورد فعالیت بدون مجوز آنها اعتراضاتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مطرح شد و چندی پیش نیز شکایات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مفصل رانندگان، مبنی بر ارزان فروشی تاکسی‌های آنلاین، شورای رقابت را وادار نمود تا با برگزاری جلسات متعدد به بررسی این اتهام بپردازد.

اکنون باید دید تاکسی‌های آنلاین با نظارت مستقیم تاکسیرانی موافقت خواهند نمود؟ و در صورت عدم تحقق این همکاری، مدیریت شهری چگونه از ابزارهای خود جهت برخورد با این اپلیکیشن‌ها استفاده خواهد کرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone