🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42010.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حجاج ایرانی امسال بیش از ۸ میلیون دقیقه مکالمه داشته‌اند

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام نمود در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه توسط حجاج ایرانی برقرار شده است. [digipullqoute place="right"]در صورت بروز ...

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام نمود در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه توسط حجاج ایرانی برقرار شده است.

در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صورت بروز هرگونه اختلال، بلافاصله برای رفع آن اقدام خواهد شد

«سهراب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آغ بیات» از نظارت مستمر شاخص‌های کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان در ایام حج سخن گفت و ادعا کرد که در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هماهنگی‌های لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه برای حل مشکل به کار گرفته می‌شود.

او در تصدیق این ادعا خاطر نشان کرد:

«به این ترتیب درصد موفقیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط به ۴۰.۷۵ درصد و همچنین متوسط زمان مکالمات به حدود ۲ دقیقه رسیده که رقم مناسب و مطلوبی است.»

وی خبر می دهد که تمامی ترافیک از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و با توجه به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پایش مستمر پارامترهای مرغوبیت ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone