🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13794.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از پیکسل بادز سری A با قیمت ۹۹ دلار رونمایی کرد

پیکسل بادز سری A گوگل با قیمت اقتصادی ۹۹ دلار و کیفیت صدای مشابه با نمونه گران‌تر معرفی شد که باتری آن تا ۵ ساعت شارژ مورد نیاز پخش موسیقی را تامین می‌کند که با ...

پیکسل بادز سری A گوگل با قیمت اقتصادی ۹۹ دلار و کیفیت صدای مشابه با نمونه گران‌تر معرفی شد که باتری آن تا ۵ ساعت شارژ مورد نیاز پخش موسیقی را تامین می‌کند که با باتری داخلی محفظه نگهدارنده تا ۲۴ ساعت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - افزایش پیدا می‌کند. 

با توجه به قیمت ۱۷۹ دلاری پیکسل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - بادز ۲۰۲۰، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - محصول جدید گوگل از قیمت بسیار اقتصادی‌تر بهره‌مند شده است، اما می‌تواند کیفیت صدای مشابه با نمونه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - گران‌تر را ارائه دهد. طبق انتظار، استفاده از دستیار صوتی گوگل هم تنها با گفتن عبارت «Hey Google» امکان‌پذیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - است و می‌تواند پیام‌های دریافتی را برای کاربر بخواند یا ترجمه متنی هم‌زمان ارائه دهد. گواهی IPX4 نیز مقاومت دستگاه نسبت به آب و ترشحات عرق را تضمین می‌کند. 

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی

گوگل مجبور شده است برخی از قابلیت‌ها مانند شارژ بی‌سیم محفظه‌ نگهدارنده یا کنترل لمسی حجم صدا را برای کاهش قیمت از پیکسل بادز سری A حذف کند، اما هنوز امکان جابه‌جایی میان قطعه‌ها و کنترل تماس‌ها به صورت لمسی وجود دارد. درایورهای ۱۲ میلی‌متری وظیفه‌ تولید صدا در محصول جدید گوگل را بر عهده دارند و گفته می‌شود که نسبت به نمونه‌های قبلی از حجم صدای بیشتری برخوردار است. گوگل ادعا می‌کند که به لطف استفاده از فناوری Adaptive Sound، حجم صدای خروجی با توجه به میزان سر و صدای محیط اطراف به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی

اگرچه پیکسل بادز سری A شباهت بسیاری به نسل‌های پیشین دارد اما نکات ریزی در طراحی آن لحاظ شده است. برای مثال سیستم تهویه قرار گرفته در بدنه امکان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - جابه‌جایی هوای بین دو طرف را امکان‌پذیر می‌سازد تا فشار داخلی گوش زیاد نشود و کاربر آگاهی بیشتری نسبت به صداهای محیطی داشته باشد. همچنین اندازه هدفون‌های جدید نسبت به پیکسل بادز ۲۰۲۰ کمی کوچک‌تر است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - اما گیره‌های نگهدارنده‌ کمک می‌کنند تا ثبات بیشتری در گوش داشته باشند. 

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی

استفاده از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - حسگر مجاورت IR به پیکسل بادز A - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - امکان شناسایی خارج شدن از گوش را می‌دهد تا بتواند به صورت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - خودکار پخش موسیقی را قطع کند. همچنین در صورت گم شدن هدفون، می‌توان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - با استفاده از قابلیت Find My Device اقدام به ردیابی پیکسل‌ها کرد. بلوتوث نسخه‌ ۵ برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - اتصال هدفون‌های جدید گوگل به موبایل یا لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. گوگل ادعا دارد که استفاده از قابلیت جفت شدن سریع (Fast Pair) نیز می‌تواند تجربه‌ مطلوب‌تری برای کاربران فراهم کند. 

پیکسل بادزهای جدید گوگل می‌توانند با هربار شارژ، ۵ ساعت پخش موسیقی یا ۲.۵ ساعت مکالمه را جوابگو باشند. همچنین باتری داخلی محفظه‌ نگهدارنده هم می‌تواند این مقدار را به ۲۴ ساعت پخش موسیقی یا ۱۲ ساعت مکالمه افزایش دهد. طبق گفته‌ی گوگل تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان ۳ ساعت موسیقی با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - آن‌ها گوش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد. محصول جدید گوگل در دو رنگ سفید و سبز زیتونی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مرکزی استان مرکزی - از ۲۷ خرداد در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone