🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13796.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده می ۲۰۲۱ را منتشر کرد

آنتوتو (AnTuTU) که یکی از بنچمارک‌های محبوب گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، هر ماه فهرستی از قدرتمندترین موبایل‌های  پرچمدار و میان‌رده اندرویدی را منتشر می‌کند. می‌ ۱۱ لایت 5G با عبور از ردمی 10X صدرنشین فهرست ...

آنتوتو (AnTuTU) که یکی از بنچمارک‌های محبوب گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، هر ماه فهرستی از قدرتمندترین موبایل‌های  پرچمدار و میان‌رده اندرویدی را منتشر می‌کند. می‌ ۱۱ لایت 5G با عبور از ردمی 10X صدرنشین فهرست ماه می ۲۰۲۱ شد.

درست مثل ماه گذشته، در لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی این ماه نیز تمام دستگاه‌های مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ دیده می‌شوند. البته در لیست جدید دیگر از گوشی‌های لنوو لیجن ۲ پرو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - و می ۱۱ خبری نیست - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - و گوشی‌های ایسوس راگ فون ۵ و ریلمی GT در رتبه‌های هشتم و نهم لیست جایگزین آن‌ها شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان

 گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با امتیاز ۸۳۰,۰۲۲ همچنان در رتبه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - اول لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار قرار دارد و سایر گوشی‌ها در لیست جابه‌جا شده‌اند. اوپو فایند ایکس ۳ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - پرو با دو پله - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - سقوط نسبت به ماه گذشته اکنون در رتبه چهارم و نوبیا رد مجیک ۶ پرو که هفته گذشته در رتبه سوم لیست دیده می‌شد، اکنون رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد.

از طرف دیگر، اکنون پس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - از ۱۱ ماه، ردمی 10X که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک بهره می‌برد سرانجام جایگاه اول لیست را به شیائومی می‌ ۱۱ لایت 5G با تراشه اسنپدراگون ۷۸۰G واگذار کرده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان

گوشی‌های ردمی 10X و 10X پرو از زمان عرضه خود در سال گذشته، رتبه اول لیست قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی آنتوتو را در اختیار خود داشتند. با این وجود می‌توان گفت چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰ به عنوان یک تراشه میان‌رده عملکرد بسیار خوبی داشته است. متاسفانه این تراشه فقط در گوشی ویوو S7t 5G به کار گرفته شده که مانند سری گوشی‌های ردمی 10X به صورت انحصاری در چین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - به فروش می‌رود.

برخلاف لیست مربوط به گوشی‌های پرچمدار، این لیست شامل دستگاه‌هایی با تراشه‌های مختلف از جمله اسنپدراگون ۷۶۸G، کرین ۹۸۵، کرین ۸۲۰، اسنپدراگون ۷۵۰G، اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ملایر استان همدان - ۷۶۵G و مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰U می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone