🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13792.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین اصلی آنر ۵۰ در رندرهای جدید فاش شد

اوایل ماه گذشته، رندرهایی از گوشی‌های سری آنر ۵۰ به همراه دو حلقه بزرگ در ماژول دوربین به اشتراک گذاشته شد. رندرهای جدید،  طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی‌های سری آنر ۵۰ و نسخه ...

اوایل ماه گذشته، رندرهایی از گوشی‌های سری آنر ۵۰ به همراه دو حلقه بزرگ در ماژول دوربین به اشتراک گذاشته شد. رندرهای جدید،  طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی‌های سری آنر ۵۰ و نسخه پرو آن را نشان می‌دهد.

آنر قرار است گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - سری آنر ۵۰ را در تاریخ ۲۶ خرداد معرفی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این سری از سه مدل نسخه پایه، پرو و SE تشکیل می‌شود. اکنون رندرهای با کیفیتی از مدل پایه و پرو این گوشی‌ها منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی

طراحی پنل پشت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - گوشی آنر ۵۰ به رنگ گرادیانی آبی دیده می‌شود که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. طراحی دیگری، دستگاهی با پنل پشتی مشکی رنگ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - را نشان می‌دهد که منتسب به آنر ۵۰ پرو بوده و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

در قسمت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - پایین دوربین اصلی هر دو مدل،‌ دوربین ثانویه‌ای قرار گرفته که درباره مشخصات آن‌ها هنوز هیچ گونه اطلاعات تایید شده‌ای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - وجود ندارد. اوایل این ماه تصاویر جدیدی از این سری افشا شده بود که طراحی زرد رنگ آن را نشان می‌داد. در آن گزارش ادعا شده بود که آنر در حلقه دوم دوربین گوشی‌های جدید خود از یک سنسور پریسکوپی و یک سنسور دیگر به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - عنوان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - دوربین سوم استفاده خواهد کرد. هرچند این موضوع نیز هنوز تایید نشده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی

گزارش‌های دیگری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - نیز ادعا می‌کنند که سری جدید آنر روی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - قابلیت تصویربرداری ویدیویی تمرکز خواهند داشت. بنابراین انتظار می‌رود دوربین‌های این سری با قابلیت فیلمبرداری بسیار خوبی عرضه شوند.

پیش از این «فانگ فی» رئیس بخش تولید محصولات آنر تایید کرده بود که گوشی‌های سری آنر ۵۰ از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. همچنین مستندات مربوط به گواهی ۳C حاکی از آن بود که نسخه پایه و پرو این موبایل تاییدیه شارژر ۶۶ و ۱۰۰ وات را دریافت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - کرده‌ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone