🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27834.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سرنوشت مبهم گوشی‌های تاشو؛ عرضه هواوی میت ایکس هم به تاخیر افتاد

هواوی عرضه گوشی مورد انتظار تاشوی خود یعنی میت ایکس (Mate X) را به تاخیر انداخته و قرار است آن را اواخر تابستان روانه بازار کند. شرکت چینی به وال استریت ژورنال و CNBC گفته ...

هواوی عرضه گوشی مورد انتظار تاشوی خود یعنی میت ایکس (Mate X) را به تاخیر انداخته و قرار است آن را اواخر تابستان روانه بازار کند.

شرکت چینی به وال استریت ژورنال و CNBC گفته که در واقع عرضه میت ایکس برای انجام تست‌های بیشتر به تاخیر افتاده و این شرکت برای اطمینان از اینکه اسمارت‌فون جدیدش کاملا آماده است انتشار آن را به چند ماه بعد موکول کرده.

بر اساس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - اعلام هواوی، این شرکت با نگاهی به وضعیت گوشی تاشوی رقیب کره‌ای جوانب احتیاط را رعایت کرده تا میت ایکس به سرنوشت گلکسی فولد دچار نشود. گوشی تاشوی سامسونگ پس از عرضه دچار مشکلاتی شد و کاربران گزارشاتی در مورد آسیب دیدن نمایشگر و لولاهای آن منتشر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - کردند. عرضه گلکسی فولد قرار بود مجددا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - از ماه آینده شروع شود اما سامسونگ این موضوع را رد کرده و از تاخیر مجدد گلکسی فولد خبر داده است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران

حالا با این اوصاف به نظر می‌رسد هواوی برای اطمینان خاطر بیشتر از عملکرد درست اسمارت‌فون جدید خود این تاخیر را لازم دانسته است. یکی از سخنگویان هواوی در این باره گفته:

قصد نداریم دستگاهی ارائه کنیم که به اعتبارمان لطمه بزند.

البته این دلیلی است که هواوی برای توجیه تاخیر گوشی تاشوی خود آورده، اما ممکن است چنین تغییر برنامه‌ای ناشی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - از تاثیرات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - تحریم‌های آمریکا و جنگ تجاری این کشور با چین باشد. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - از عواقب این تحریم‌ها عدم دسترسی هواوی به لایسنس سیستم عامل اندروید گوگل بوده و این یعنی معلوم نیست که میت ایکس از اندروید استفاده کند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - یا خیر.

البته به گفته وبسایت CNBC از آنجایی که میت ایکس پیش از قرار گرفتن هواوی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - در فهرست موجودیت آمریکا معرفی شد، بنابراین هواوی می‌تواند از اندروید در این اسمارت‌فون استفاده کند. اما وال استریت ژورنال گفته که این مساله هنوز کاملا مشخص نبوده و باید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - در مورد آن تبادل نظر بیشتری صورت بگیرد.

به هرحال این احتمال هم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - وجود دارد که میت ایکس با سیستم عامل اختصاصی هواوی که سال‌هاست در حال توسعه بوده، عرضه شود. سخنگوی هواوی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - در این باره به CNBC گفته که این شرکت ترجیح می‌دهد از اندروید در گوشی تاشوی خود استفاده کند اما در صورتی که این امکان فراهم نباشد، برای استفاده از سیستم عامل هواوی نیز کاملا آماده است.

میت ایکس بهمن ماه سال گذشته معرفی شد و به زعم برخی آینده‌دارترین اسمارت‌فون تاشو لقب گرفت. این گوشی به یک نمایشگر اولد تاشوی 8 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - اینچ، 8 گیگابایت رم، سه دوربین و پشتیبانی از 5G مجهز شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - و قرار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آمل استان مازندران - حدود 2600 دلار قیمت داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone