تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13735.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شبکه ایرانسل و همراه اول در «بابا منیر» با وجود وقوع زلزله پایدار است

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت 5 ریشتر در حوالی «بابامنیر» در مرز استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، همراه اول و ایرانسل هر دو اعلام کردند که وضعیت شبکه آن‌ها در این مناطق پایدار ...

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت 5 ریشتر در حوالی «بابامنیر» در مرز استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، همراه اول و ایرانسل هر دو اعلام کردند که وضعیت شبکه آن‌ها در این مناطق پایدار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - بوده و در حال خدمت‌رسانی به مشترکین خود هستند.

همراه اول در بیانیه‌ای اعلام کرده هیچ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - آسیبی به شبکه آن وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به‌صورت نرمال در حال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این دو استان است. این اپراتور با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

ایرانسل نیز ضمن اشاره به پایداری شبکه خود، اعلام کرده با رصد ۱۰۰ درصدی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را رفع کرده و بهترین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه کند. ایرانسل نیز همانند همراه اول اعلام آمادگی کرده تا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

این اپراتور تاکید کرده از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - شبکه در شرایط بحران را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکانش به حداقل ممکن برسد.

به گزارش موسسه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - ژئوفیزیک دانشگاه تهران، کانون این زلزله که در ساعات ابتدایی بامداد امروز رخ داد، در ۲۹ کیلومتری بابامنیر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است. بابامنیر، شهری از توابع بخش ماهورمیلانی شهرستان ممسنی است - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - و نزدیک‌ترین شهرها به این زمین لرزه نیز دوگنبدان و باشت از استان کهگیلویه وبویر احمد بوده‌اند.

فرماندار ممسنی با بیان این که گروه‌های امداد و نجات در منطقه حضور دارند، گفت: «بر اساس بررسی‌های انجام شده در تمامی مناطق، زلزله بامداد امروز خسارت جانی و مالی در بر نداشته است و گزارشی مبنی بر تخریب یا خسارت در خصوص واحدهای مسکونی شهری و روستایی دریافت نکرده‌ایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone