تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13740.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل و سامسونگ طرح تعویض موبایل را برای جذب کاربران ال‌جی دنبال می‌کنند

با خداحافظی رسمی ال‌جی از دنیای موبایل، سامسونگ و اپل برای پر کردن جای خالی این شرکت در بازار موبایل، برنامه جالبی  را دنبال می‌کنند که به کاربران فرصت خوبی برای تعویض گوشی‌های ال‌جی با ...

با خداحافظی رسمی ال‌جی از دنیای موبایل، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - سامسونگ و اپل برای پر کردن جای خالی این شرکت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - در بازار موبایل، برنامه جالبی  را دنبال می‌کنند که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - به کاربران فرصت خوبی برای تعویض گوشی‌های ال‌جی با برخی موبایل‌های آیفون - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - و گلکسی را می‌دهد.

همزمان با شروع سال ۱۴۰۰ شایعاتی مبنی بر خروج ال‌جی از تجارت گوشی‌های موبایل به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - گوش می‌رسید و سرانجام شرکت مستقر در کره جنوبی رسماً با دنیای موبایل خداحافظی کرد. ال‌جی ضمن تایید خداحافظی خود، اعلام کرد که قصد دارد روی سایر زمینه‌ها مانند محصولات مرتبط با خودروی برقی، هوش مصنوعی، رباتیک و اتوماسیون خانگی تمرکز داشته باشد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران

اکنون سامسونگ و اپل که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - در حال حاضر دو قطب اصلی تولید کننده گوشی‌های موبایل جهان محسوب می‌شوند، به عنوان بخشی از برنامه تجاری خود وارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - همکاری با اپراتورهای مخابراتی شده‌اند تا کاربران موبایل ال‌جی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - که قصد دارند دستگاه خود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - را با سری گلکسی سامسونگ یا آیفون اپل عوض کنند، بتوانند از طریق این طرح ترغیب به تعویض موبایل‌های خود کنند.

ارزش موبایل ال‌جی هرچقدر که باشد،‌ اپراتورها ۱۳۵ دلار بیشتر از آن را برای طرح تعویض گوشی در نظر می‌گیرند و کاربران می‌توانند موبایل ال‌جی را با این فرمول قیمت گذاری واگذار کرده و دستگاه جدیدی را تحویل بگیرند. البته این طرح تعویض برای همه مدل‌های آیفون و گلکسی در نظر گرفته نشده است.

کاربران ال‌جی تا سوم مهرماه فرصت دارند موبایل‌های قدیمی ال‌جی خود را با یکی از گوشی‌های ۴G و ۵G آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ مینی تعویض کنند. هرچند احتمال زیادی وجود دارد که کاربران ال‌جی به سمت گوشی‌های سامسونگ کشیده شوند زیرا این دستگاه‌ها از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ نیز برنامه مشابهی را برای طرح تعویض گوشی‌های ال‌جی با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - گلکسی تا هفته دوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - تیر ماه اجرا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کند. کاربران گوشی‌های موبایل ال‌جی می‌توانند دستگاه‌های خود را با سری گلکسی S21، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فلیپ ۵G و گلکسی زد فولد ۲ تعویض کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران

در حال حاضر، سامسونگ حدود ۶۵ درصد از سهم بازار گوشی‌های موبایل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - کره جنوبی را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شهسوار استان مازندران - در اختیار دارد و سهم اپل حدود ۲۰ درصد است. ال‌جی که اکنون از بازار خارج شده است، حدود ۱۳ درصد از بازار این کشور را در اختیار داشت و از آن جایی که برنامه این دو شرکت اکنون در کشور کره جنوبی در حال انجام است، به نظر می‌رسد سهم سامسونگ افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone