🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13744.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از رفع انحصار واردات اینترنت خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که نخستین مرکز تبادل داده‌های بین المللی ایران در منطقه اقتصادی پیام آماده ورود به مدار فعالیت است، آن را اولین گام برای رفع انحصار واردات اینترنت ...

وزیر ارتباطات و فناوری - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - اطلاعات با بیان این که نخستین مرکز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - تبادل داده‌های بین المللی ایران در منطقه اقتصادی پیام آماده ورود به مدار فعالیت است، آن را اولین گام برای رفع انحصار واردات اینترنت در کشور دانست.

آذری جهرمی با انتشار توییتی خبر از آمادگی اولین مرکز تبادل داده (IXP) بین‌المللی ایران برای ورود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - به مدار فعالیت داد. این مرکز که در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی شده است، به گفته وزیر ارتباطات مهم‌ترین زیرساخت «رفع انحصار» واردات اینترنت در کشور و اولین گام برای رفع انحصار است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان

شرکت زیرساخت بعد از خصوصی‌سازی به عنوان بخش دولتی مخابرات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - فعالیت خود را آغاز کرده و با قانونی که در اجرای سیاست‌های کل اصل ۴۴ قانون - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - اساسی و خصوصی‌سازی مخابرات مطرح و توسط مجلس تصویب شده بود، اینترنت در ایران به‌صورت انحصاری در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - قرار گرفته بود.

آذری جهرمی آبان سال گذشته با اشاره به انحصار شرکت زیرساخت براساس مصوبه مجلس، وعده داده بود تا قبل از اتمام دولت دوازدهم شرایطی را فراهم کند تا واردات پهنای باند از طریق شرکت‌های مختلف میسر و انحصار شرکت زیرساخت شکسته شود.

وی در این باره خاطرنشان کرده بود:

«بر این اساس ما اولین مرکز داده بین‌الملل (IXP) را با نام منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجموعه فرودگاه پیام دایر کردیم. این مرکز یکی از اجزای شبکه ملی اطلاعات است که در سند مصوب آمده است. زیرساخت این شبکه فراهم است - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - و کارهای فنی نیز انجام شده تا ما را به سمتی ببرد که تا مرداد ۱۴۰۰ انحصار را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - شرکت زیرساخت برداریم. هر چند کار دشواری است اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.»

مرکز تبادل داده یا IXP یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات است که با کمک آن می‌توان داده‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - اینترنتی را منتقل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مریوان استان کردستان - کرد و محیط‌های تحت عنوان IXP وظیفه دارند رد و بدل کردن اطلاعات را به بهترین شکل انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone