تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13736.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تیزر جدید هواوی از احتمال معرفی گوشی‌های سری P50 در ۱۲ خرداد خبر می‌دهد

هواوی ۱۲ خرداد از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد و در چند روز اخیر با انتشار تیزرهایی، از حضور محصولات دیگری در این رویداد خبر داده است. این شرکت ابتدا از عرضه ...

هواوی ۱۲ خرداد از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد و در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - چند روز اخیر با انتشار تیزرهایی، از حضور محصولات دیگری در این رویداد خبر داده است. این شرکت ابتدا از عرضه هواوی واچ ۳ و تبلت میت‌پرو پرو ۲ در این رویداد خبر داد و اکنون احتمال رونمایی از سری هواوی P50 هم در این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - تاریخ مطرح شده است.

پوستر جدیدی که برای تبلیغ مراسم ۱۲ خرداد منتشر شده، دو حلقه فلزی را نشان می‌دهد که احتمالا دوربین‌های بزرگ موجود در سری P50 هستند. پیش‌تر در رندرها دیده بودیم که هواوی P50 در ماژول دوربین عقب از دو حلقه بزرگ استفاده می‌کند که سنسورها درون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - آن‌ها کار گذاشته شده‌اند. در شایعات آمده که سنسور اصلی این گوشی سنسور ۱ اینچی IMX800 سونی خواهد بود. افزون بر این، سری P50 باید آخرین همکاری هواوی و لایکا باشد که البته به استفاده از برند لایکا محدود خواهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - بود. یعنی در این خانواده فناوری‌های لایکا را روی پرچمداران هواوی نخواهیم دید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران

حالا برای مراسم ۱۲ خرداد باید منتظر سیستم عامل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - هارمونی، هواوی واچ ۳، میت‌پرو پرو ۲ و شاید سری P50 باشیم. با این حال، بهتر است درباره معرفی سری P50 امیدوار نشویم چون هنوز با قطعیت نمی‌توان از معرفی این خانواده در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - رویداد پیش رو صحبت کرد.

معرفی نسخه دوم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - سیستم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - عامل هارمونی می‌تواند آغازگر مسیر جدید حرکت هواوی باشد. بنیان‌گذار و مدیرعامل هواوی، «رن ژنگفی» هفته پیش در یادداشتی داخلی به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - کارمندان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - این شرکت گفته بود که توسعه نرم‌افزار می‌تواند آینده آن‌ها را تغییر دهد و به کاهش تاثیر تحریم‌های آمریکا کمک کند.

هواوی از ماه مه ۲۰۱۹ با قرارگیری در فهرست تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی روبرو شد. این شرکت حالا ظاهرا با ورود به حوزه‌های تجاری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - جدید قصد دارد روزنه‌های امید تازه‌ای برای خود ایجاد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - کرده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - و به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زیراب استان مازندران - ادامه رقابت فعالانه در بازار امیدوار باشد. ژنگفی می‌گوید این شرکت می‌تواند روی توسعه نرم افزارهایی مانند MindSpore، سیستم عامل ابری مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم عامل هارمونی برای دستگاه‌های مختلف تمرکز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone