🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13745.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نام تجاری جدید «Luban» را ثبت کرد

هواوی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه نام تجاری «Luban» را به ثبت رسانده است. هرچند هنوز مشخص نیست این شرکت قصد دارد تحت این برند چه محصولاتی را معرفی کند. اما به گفته منابع آگاه ...

هواوی در تاریخ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - ۳۱ اردیبهشت ماه نام تجاری «Luban» را به ثبت رسانده است. هرچند هنوز مشخص نیست این شرکت قصد دارد تحت این برند چه محصولاتی را معرفی کند. اما به گفته منابع آگاه غیررسمی، انتظار می‌رود بزودی دستگاه جدیدی تحت این برند رونمایی شود.

بر اساس گزارش «ITHome» هواوی پیش از این در ۲۹ آذر سال ۱۳۹۹ علامت تجاری «Huawei Luban» را با موفقیت به ثبت رسانده بود. مارک تجاری Luban به یکی از عناصر فرهنگی مهم چین و شخصیت تاریخی «لو بان» که از او به عنوان مبتکر معماری چینی یاد می‌شود و حتی به عنوان یک مهندس و مخترع نیز شناخته می‌شود، ارتباط دارد. هواوی برای نامگذاری‌های جدید از اسامی مانند «Kirin» «Kunpeng» و «Hongmeng» استفاده کرده که همه آن‌ها جز اساطیر چین محسوب می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان

همانطور که گفته شد هنوز مشخص نیست که هواوی قصد دارد کدام یک از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - محصولات خود را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - با مارک تجاری Luban معرفی کند. در اوایل سال جاری، شرکت چینی نسخه خاص و زیبایی از گوشی نوا ۸ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - با نام King of Glory Edition را معرفی کرد که از طراحی جالب و ظاهر متفاوت رابط - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - کاربری برخوردار بود. در طراحی پنل پشتی این گوشی موبایل از بنفش استفاده شده و روی آن شخصیت Luban حک شده است. جدای از طراحی، سایر مشخصات این گوشی مشابه نسخه پایه نوا ۸ بود.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که هواوی در آینده نسخه خاصی از یک دستگاه فعلی خود را به بازار عرضه خواهد کرد اما علامت تجاری جدید نشان می‌دهد که این شرکت چینی علاوه بر این می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - روی یک سری مستقل جدید که طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات شرکت دارد، کار کند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - هر چند باید توجه داشته باشیم که این موضوع هنوز تایید نشده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - است و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی شرکت هواوی باشیم.

هواوی ماه گذشته نیز دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر مینودشت استان گلستان - به ثبت رسانده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone