تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13737.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

عقب‌نشینی واتس‌اپ: عدم پذیرش قوانین جدید عملکرد پیام‌رسان را محدود نمی‌کند

فیسبوک پیش‌تر اعلام کرده بود که اگر کاربران تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت با قوانین جدید حریم خصوصی موافقت نکنند، عملکردهای این پیام‌رسان به مرور برایشان محدود می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت از ...

فیسبوک پیش‌تر اعلام کرده بود که اگر کاربران تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت با قوانین جدید حریم خصوصی موافقت نکنند، عملکردهای این پیام‌رسان به مرور برایشان محدود می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده و قصد محدودسازی عملکردهای واتس‌اپ را ندارد.

سخنگوی واتس‌اپ در بیانیه‌ای می‌گوید: «با بحث‌هایی که با مقامات و کارشناسان مختلف حوزه حریم خصوصی داشتیم، می‌خواهیم تصریح کنیم که عملکرد واتس‌اپ را برای کسانی که این به‌روزرسانی قوانین را نپذیرفته‌اند محدود، نخواهیم کرد.» این شرکت مدعی است برنامه آن‌ها - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - تا اطلاع ثانوی به همین شکل خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - بود.

اجرای قوانین جدید حریم خصوصی واتس‌اپ جنجال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - زیادی به دنبال داشت و نگرانی‌هایی را درباره اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با فیسبوک به وجود آورد. البته بخشی از اطلاعات کاربران واتس‌اپ از جمله شماره تلفن آن‌ها به موجب تغییر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - قانونی در سال ۲۰۱۶ همین حالا هم با فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شود. ولی واتس‌اپ تاکید دارد که این به‌روزرسانی فرق می‌کند و مربوط به پیام‌هایی است که از طریق این پیام‌رسان به کسب و کارها - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - فرستاده می‌شود. این پیام‌ها اکنون ممکن است روی سرورهای فیسبوک ذخیره‌سازی شوند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان

واتس‌اپ می‌گوید اکثر کاربرانی که قوانین جدید را مشاهده کرده‌اند، آن را پذیرفته‌اند. ولی اگر کسی آن را نپذیرفته باشد، هرچند وقت یکبار اعلانی در این زمینه دریافت می‌کند. واتس‌اپ می‌گوید: «همچنان هرچند وقت یک بار به کاربران یادآوری می‌کنیم و اجازه می‌دهیم که این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - به‌روزرسانی را قبول کنند و تصمیم بگیرند که چه زمانی می‌خواهند از این قابلیت‌های اختیاری مثل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - ارتباط با کسب و کارهایی که تحت پشتیبانی فیسبوک‌ هستند، استفاده کنند. امیدواریم این رویکرد صرف‌نظر از این که کاربران می‌خواهند با کسب و کارها تعامل داشته باشند یا نه، امکان انتخاب را در اختیار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - همه کاربران قرار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - دهد.»

واتس‌اپ پیش از این عقب‌نشینی سراسری هفته پیش ابتدا در هند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - اعلام کرده بود که عدم پذیرش قوانین حریم خصوصی آن‌ها باعث از کار افتادن این اپلیکیشن نمی‌شود. حالا ظاهرا فشارهای جهانی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - آن‌ها را بطور کلی از اجرای این قوانین منصرف - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone