تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24398.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد

آمریکا سازمان فضایی و دو مرکز تحقیقاتی هوافضای ایران را به بهانه ارتباط با برنامه موشک های بالستیک به فهرست تحریم ها اضافه کرد. این دو مرکز شامل پژوهشگاه هوافضا و پژوهشگاه فضایی است که به ...

آمریکا سازمان فضایی و دو مرکز تحقیقاتی هوافضای ایران را به بهانه ارتباط با برنامه موشک های بالستیک به فهرست تحریم ها اضافه کرد. این دو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - مرکز شامل پژوهشگاه هوافضا و پژوهشگاه فضایی است که به ترتیب زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و وزارت ارتباطات قرار داشته و از بازوهای اصلی صنعت هوافضای کشور به شمار می روند.

وزارت خزانه داری دلیل اعمال این تحریم ها را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و هدف از آنرا فشار بر ایران برای توقف فعالیت های هسته ای عنوان کرد. در ضمیمه دوم این قطعنامه از ایران خواسته شده در راستای توسعه موشک های بالستیک با قابلیت حمل سلاح های هسته ای گام برندارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

از نظر آمریکایی ها فناوری پرتابگرهای فضایی شباهت زیادی به موشک های قاره‌پیما دارد و ایران به بهانه پروژه های فضایی تجربه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیادی را در توسعه سکوی پرتاب، پرتاب موشک و کنترل آن به دست می آورد. «مایک پومپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا هم در بیانیه خود به این نکته اشاره کرده :

ایالات متحده به ایران اجازه نخواهد داد از برنامه های فضایی به عنوان پوششی برای پیشرفت پروژه های موشک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - بالستیک استفاده کند.

پومپئو مدعی شده که آزمایش راکت فضایی اخیر در سمنان نشان دهنده یک تهدید فوری و گواه دیگری بر درست بودن تصمیم آمریکا برای خروج از توافق برجام است.

پنجشنبه گذشته خبرهایی در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - مورد پرتاب ناموفق ماهواره ایرانی در «پایگاه فضایی امام خمینی»سمنان منتشر شده بود اما «علی ربیعی» سخنگوی دولت با تایید انفجار در سکو اعلام کرد این حادثه زمانی رخ داده که ماهواره ناهید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱ به سکو منتقل نشده بود. ربیعی همچنین احتمال دست داشتن عوامل خارجی در عدم موفقیت این آزمایش را هم رد کرد.

ماهواره ناهید یک ماهواره مخابراتی است که در باند UHF و KU امکان ارتباطات مخابراتی را در مدار ۲۵۰ کیلومتری فراهم می کند.

 

تماشا کنید: راکت استارهاپر در آزمایش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - جدید تا ارتفاع 150 متری بالا رفت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهمنش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام بچه ها سایت ***** یخچال سامسونگ RH77 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone