تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24399.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تیزر تبلیغاتی سونی به احتمال رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت قوت بخشید

با استناد به تیزر تبلیغاتی جدید سونی که در اینستاگرام قرار گرفته احتمالاً شاهد رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت در نمایشگاه IFA 2019 خواهیم بود. سونی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که در ...

با استناد به تیزر تبلیغاتی جدید سونی که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - در اینستاگرام قرار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - گرفته احتمالاً شاهد رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت در نمایشگاه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - IFA 2019 خواهیم بود.

سونی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن عبارت «برتری اکسپریا را در کف دست خود تجربه کنید»، به نمایش در می آید. ممکن است - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - اشاره - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - این تبلیغ به مدل کامپکت اکسپریا 1 باشد. ولی تاکنون تمام شایعات خبر از معرفی اکسپریا 2 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - با نمایشگر 6.1 اینچی در نمایشگاه IFA 2019 می دادند.

اکسپریا 2 با ابعاد بزرگش را نمی توان به سادگی در کف یک دست جای داد. این نکته را از رندرهای این گوشی می توان فهمید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - که اواخر تیرماه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - منتشر شدند. برای اطمینان بیشتر به صحبت های «استیو هِمِرِستوفر» (Steve Hemmerstoffer) یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری رجوع می کنیم.

او پیش بینی کرده طول، عرض و ضخامت اکسپریا 2 به ترتیب معادل 158، 68.3 و 8.3 میلیمتر است. با این حساب این گوشی به طور قابل توجهی از سامسونگ گلکسی اس 10 ای بلندتر، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - باریک تر و همچنین ضخیم تر خواهد بود.

اگر خاطرتان باشد گوشی اکسپریا XZ2 کامپکت سال گذشته میلادی با نمایشگر 5 اینچی به بازار عرضه شد. طول، عرض و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با 135، 65 و 12.1 میلیمتر بود.

تنها دو روز دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2019 باقی مانده. سونی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - در گذشته از بیش از یک محصول رونمایی کرده، به همین خاطر احتمال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد در این رویداد به طور همزمان از اکسپریا 2 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - و اکسپریا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - 2 کامپکت رونمایی کند.

ممکن است این پیش بینی درست از آب در نیاید و تیزر سونی به نسخه کوچکتر اکسپریا 1 اشاره کند که سرانجام با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نام اکسپریا 1 اس به بازار عرضه می شود. شاید هم این تیزر صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ مفهومی را در خود پنهان نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone