🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37848.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

خریداران آمریکایی در سه ماهه اول 2018 کدام مدل های آیفون را ترجیح داده اند؟

تحقیقات یک موسسه آمریکایی حاکی از این است که در سه ماهه اول سال 2018 آیفون های 8 و 8 پلاس حدود نیمی از کل فروش موبایل های این کمپانی را به خود اختصاص داده ...

تحقیقات یک موسسه آمریکایی حاکی از این است که در سه ماهه اول سال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - 2018 آیفون های 8 و 8 پلاس حدود نیمی از کل فروش موبایل های این کمپانی را به خود اختصاص داده اند اما فروش آیفون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - 10 پس از کاهش تبلیغات اولیه رو به کاهش است.

مطالعات موسسه تحقیقاتی CIRP نشان می دهد که در سه ماهه اول سال جاری میلادی آیفون های 8، 8 پلاس و 10 روی هم رفته 60 درصد از فروش موبایل های اپل را تشکیل داده اند. در این میان آیفون 8 و مدل پلاس آن به ترتیب در 23 و 21 درصد از میزان نقش داشته اند که در کنار هم 3 درصد نسبت به پاییز سال قبل رشد داشته است.

سهم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - آیفون 10 اما از 16 درصد فراتر نرفته که 4 درصد نسبت به سه ماهه پایانی سال 2017 کاهش داشته است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان
میزان فروش مدل های مختلف آیفون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

بر اساس داده های CIRP انتظار می رود اپل «قیمت خرده فروشی موزون آیفون در آمریکا» را از 766 دلار سال گذشته به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - 746 دلار کاهش دهد و این در حالی است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - نسبت به مدت مشابه دو سال پیش این میزان 40 دلار افزایش داشته است:

نتایج تحقیقات ما حاکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - از این است که آیفون های جدید روی هم رفته سهم کمتری از کل فروش را نسبت به عملکرد مدل های جدید سال 2016 در سه ماهه اول سال قبل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - به خود اختصاص داده اند.

معمولا اولین سه ماه هر سال میزان فروش آیفون در طول سال را نشان می دهد چرا که از هیجان عرضه اولیه آن کاسته شده و از سوی دیگر کاربران به بهانه انتظار برای خرید مدل های جدید، از خرید مدل های فعلی خودداری نمی کنند.

این مطالعات نشان می دهد که مدل های 2015 و 2016 هنوز خریدار دارند. بر این اساس آیفون های 7 و 7 پلاس مجموعا 20 درصد و آیفون های 6 و 6 پلاس نیز 13 درصد از از کل فروش بازار آمریکا را شامل می شوند.

میزان فروش آیفون SE نیز در این مدت به 8 درصد رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - با 3 درصد کاهش مواجه شده است.

تماشا کنید: بررسی ویدئویی دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمخاله استان گیلان - از آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone