🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27594.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سایت قمار بازی با گردش مالی بیش از ۲ میلیارد تومان شناسایی و بسته شد

رئیس پلیس فتا کردستان گردانندگان سایت قماربازی با ۲۲ میلیارد ریال گردش مالی را دستگیر کرد. سرهنگ «مهدی دانش پور» رئیس پلیس فتا کردستان با تاکید بر اینکه اکثر گردانندگان سایت‌های شرط‌ بندی و قماربازی ...

رئیس پلیس فتا کردستان گردانندگان سایت قماربازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - با ۲۲ میلیارد ریال گردش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - مالی را دستگیر کرد. سرهنگ «مهدی دانش پور» رئیس پلیس فتا کردستان با تاکید بر اینکه اکثر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - گردانندگان سایت‌های شرط‌ بندی و قماربازی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند گفت آنها با وعده‌های جوایز میلیونی به دنبال جذب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - مخاطب بیشتر برای سودجویی و کلاه‌ برداری از شهروندان هستند.

به گفته سرهنگ دانش پور،  پلیس فتا کردستان پس از دریافت گزارشی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - مبنی بر فعالیت مجرمانه فرد یا افرادی در فضای مجازی با موضوع قمار بازی اینترنتی با آدرس یکی از سایت‌های خارجی، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آن را در دستور کار کارشناسان خود قرار داد:

«بر اساس مستندات به‌ دست‌ آمده طی بررسی‌ها صورت گرفته مشخص شد پرداخت‌های مالی جهت شرکت در این سایت از طریق درگاه پرداخت بانکی که به‌ ظاهر در خصوص خرید و فروش لپ‌تاپ فعالیت داشت انجام‌ شده بود و گردانندگان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - سایت از طریق اجاره این‌ گونه درگاه‌های بانکی اقدام به پول شویی کرده بودند. با اقدامات فنی تیم ویژه این پلیس، مالکان سه درگاه بانکی که در این خصوص فعالیت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از هماهنگی قضایی هر سه متهم به هویت‌های معلوم دراین استان دستگیر شدند، متهمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - پس از بازجویی فنی و مواجه با مستندات موجود اقرار کردند؛ فردی که با یکی از متهمان دستگیرشده نسبت فامیلی دارد به آنان پیشنهاد این کار را داده و هر سه درگاه که در اختیار وی که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - سرکرده باند است قرار دارد و آدرسی از او ندارند.»

سرهنگ دانش پور درباره ادامه بررسی پرونده گفت پس از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - تلاش‌های شبانه‌ روزی و فنی کارشناسان این پلیس و اقدامات فنی انجام‌ شده متهم اصلی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و سامانه‌های رایانه‌ایی او مورد توقیف قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - گرفت و تعداد ۳۴ عدد کارت‌بانکی که متعلق به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - افراد مختلف بود نیز کشف و به پلیس فتا کردستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا کردستان می‌گوید که متهم در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - مواجه با مستندات عنوان کرده که برادرش مالک سایت و ساکن یکی از کشورهای خارجی است و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - برای تسهیل در نقد کردن مبالغ شرط‌ بندی در ایران نفراتی را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - از طریق او استخدام کرده که آنها اقدام به اجاره کارت‌ها و درگاه‌های بانکی می‌‌کنند:

«در بررسی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - سایر حساب‌های نامبرده گردش حسابی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال به‌ دست‌آمده است، ضمن آنکه این پرونده به همراه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - متهمان جهت سیر مراحل قانونی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - اختیار دستگاه قضایی قرار داده شد.»

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بهترین شیوه برخورد با این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - سایت‌ها افزایش آگاهی جوانان است، افزود عمدتاً افرادی که آگاهی لازم را ندارند در دام این سایت‌ها می‌افتند، بنابراین بهترین راه مقابله با این سایت‌ها افزایش آگاهی شهروندان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ تعمیرچی منطقه عاشورا اکر تاکستان هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در عاشورا اکر شهر تاکستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone