🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28409.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تولید مودم 5G اپل برای آیفون تا سال 2025 به تعویق افتاد

حدوداً یک ماه پیش بود که اپل و کوالکام در اقدامی غیر منتظره، خبر از پایان دعواهای حقوقی چندساله خود دادند که این موضوع منجر به واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و سرمایه گذاران ...

حدوداً یک ماه پیش بود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - که اپل و کوالکام در اقدامی غیر منتظره، خبر از پایان دعواهای حقوقی چندساله خود دادند که این موضوع منجر به واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و سرمایه گذاران شد.

حال خبر می رسد که با توافق اخیر دو کمپانی مورد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - اشاره، اپل توسعه مودم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - 5G اختصاصی خود برای آیفون را به تعویق انداخته و احتمالاً تا سال 2025 شاهد تولید این سخت افزار توسط شرکت ساکن کوپرتینو نخواهیم بود.

قرار بود مودم 5G - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - اپل برای آیفون در سال 2021 تولید شود

بد نیست بدانید که ریشه اصلی تصمیم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - اپل برای تولید چیپ مودم 5G اختصاصی، به سال 2017 و زمان عرضه آیفون X - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - برمی گردد که در این سال اینتل و کوالکام به عنوان تأمین کنندگان چیپ های مودم آیفون، سفارش های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - اپل را تهیه می کردند؛ اما به دلیل کیفیت پایین تر از حد انتظار چیپ های اینتل (علی رغم اصلاحات مکرر) و عقب افتادن مداوم این شرکت از زمان بندی، اپل کم کم به فکر کاهش همکاری با شرکت مذکور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - افتاد.

در این بین عدم پاسخگویی مناسب اینتل به نیازهای اپل در زمینه مودم های 4G و همچنین آینده نامعلوم ارتباط شرکت سازنده آیفون با کوالکام، اپل را بر آن داشت که پروژه توسعه مودم 5G را آغاز کند و چیپ اختصاصی خود با استانداردهای رده بالای محصولاتش را تا سال 2021 تولید نماید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان

مشکلات موجود با اینتل و عدم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - توانایی اپل برای توسعه به موقع چیپ مخصوص خود دو راه پیش مدیران این شرکت قرار داد؛ یا یک سال دیگر استفاده از فناوری 5G را به تعویق بیاندازند و یا با کوالکام به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - توافق رسیده و زنجیره تأمین مطمئنی برای چیپ های مودم خود تدارک ببینند. با توجه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - به رخدادهای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - اخیر، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - مشخص شد که اپل گزینه دوم را انتخاب کرده؛ اما برنامه های این شرکت برای توسعه مودم اختصاصی چه شدند؟

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع آگاه، اپل به کارمندان خود گفته که چیپ مودم 5G اختصاصی تا سال 2025 توسعه نخواهد یافت و با این تصمیم، زمان لازم برای طراحی سخت افزاری با الزامات کیفی مخصوص به خود را فراهم کرده است.

گفتنی است کمپانی اپل تصمیم دارد در نهایت تمام روابط تجاری خود را با اینتل قطع کند و فعلاً تنها تولید مودم های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - 4G LTE محصولات قدیمی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - تر را به این شرکت سپرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone