🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27590.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تخفیفان سرویس «پول تو» را راه‌اندازی کرد؛ خرید با تخفیف از دیجی‌کالا

سایت خرید گروهی تخفیفان با رونمایی از سرویس بازگشت وجه «پول تو» همکاری خود را با دیجی‌کالا آغاز کرده است. در این سرویس کاربران تخفیفان می‌توانند خرید را در دیجی‌کالا با قیمت کمتر انجام دهند. «علی ...

سایت خرید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - گروهی تخفیفان با رونمایی از سرویس بازگشت وجه «پول تو» همکاری خود را با دیجی‌کالا آغاز کرده است. در این سرویس کاربران - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - تخفیفان می‌توانند خرید را در دیجی‌کالا با قیمت کمتر انجام دهند. «علی منصور» مدیر محصول این پروژه در تخفیفان، با اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که تخفیفان بین ۱.۵ تا ۱۰ درصد از مبالغ پرداخت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - شده برای خرید محصولات از دیجی کالا را به طور نقدی به مشتریان خود باز‌می‌گرداند.

به گفته منصور، سرویس «پول تو» باعث می‌شود که جدا از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - تخفیف‌های حاضر در دیجی کالا، مشتری بتواند چند درصد از خرید خود را به طور نقدی نیز دریافت و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«به عنوان مثال فرض کنید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - با خرید یک گوشی موبایل ۴ میلیون تومانی می توانید چند ده هزار تومان (بسته به مقدار درصدی که بازپس می‌گیرید) را به طور نقدی از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - تخفیفان دریافت کنید. نحوه کار با سرویس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - «پول تو» به این صورت است که شما می‌توانید در صفحه مخصوص این سرویس در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - سایت تخفیفان، با اکانت خود وارد شده و پس از جستجوی کالای مورد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - نیازتان (که عینا با دسته بندی کالاها در دیجی کالا تطابق دارد) به صفحه خرید محصول هدایت شده و پس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - از خرید، مبلغ بازگشته از پولتان در کیف پول - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - شما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - ذخیره خواهد شد.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان

او اعلام می‌کند که این سرویس نزدیک به دو هفته برای کاربران تهرانی به صورت آزمایشی اجرا شده بود و چند روزی است که به صورت عمومی برای تمامی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - کاربران به نمایش در آمده است.

مدیر محصول «پول تو» در تخفیفان خبر می‌دهد که دسته بندی محصولات در سیستم «پول تو» همانند دسته بندی محصولات در دیجی کالا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - است و مشتریان می‌توانند از منوی دسته بندی، به تمام کالاهای موجود در دیجی کالا دست پیدا کنند: «سیستم ما با تاخیری یک ساعته محصولات را آپدیت می‌کند و در مواردی معدود و انگشت شمار شاید کالا در سایت ما موجود باشد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - و در دیجی کالا نباشد.»

منصور تاکید دارد که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - دیجی کالا محصولات گسترده‌ای دارد و برای شروع چنین حرکتی بهترین گزینه همکاری بوده است، با این حال او در پاسخ به این سوال که آیا تخفیفان این همکاری را با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر هم خواهد داشت یا خیر، می‌گوید: «ما قطعا در آینده با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی هم همین سیستم را پیاده خواهیم کرد.»

به گفته او، در سرویس پول تو کاربران می‌توانند هرگاه که سقف مبلغ کیف پولشان به پنجاه هزار تومان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - رسید، درخواست واریز وجه را از تخفیفان داشته باشند تا این فرایند طی چند روز کاری صورت بگیرد. خرید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - کاربران باید در دیجی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - کالا باید تا مرحله نهایی پیش برود و کنسلی در آن صورت نگیرد.

با سرویس «پول تو» می‌توان به طور دائم یک خرید تخفیف در تخفیف انجام داد و این خرید در بخشی از محصولات بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور اعمال خواهد شد.

سرویس «پول تو» تخفیفان از هم‌اکنون در سایت تخفیفان قابل استفاده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این لینک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - از خدمات تخفیف - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - روی تخفیف سرویس مذکور بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چناران استان خراسان - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone