🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27593.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات می‌گوید حملات سایبری به ایران با سپر دژفا دفع شده‌اند

وزیر ارتباطات امروز در توییتر به خبرهای منتشر شده مبنی بر نفوذ هکرها به سامانه تسلیحاتی و موشکی ایران واکنش نشان داد و ضمن رد آنها، تاکید کرده که حمله موفقی صورت نگرفته است. او در ...

وزیر ارتباطات امروز در توییتر به خبرهای منتشر شده مبنی بر نفوذ هکرها به سامانه تسلیحاتی و موشکی ایران - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - واکنش نشان داد و ضمن رد آنها، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - تاکید کرده که حمله - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - موفقی صورت نگرفته است. او در همین رابطه نوشته است:

«رسانه‌ها از صحت حمله سایبری ادعایی به ایران پرسیدند. باید بگویم که مدتهاست ما با تروریسم سایبری -مثل استاکس‌نت- و یکجانبه‌گرایی-مثل تحریمها- مواجهیم. نه یک حمله، بلکه در سال گذشته ۳۳میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم. حمله موفقی از آنها صورت نگرفته، هرچند تلاشهای زیادی می‌کنند.»

در روزهای گذشته برخی رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که حملات سایبری علیه ایران توسط آمریکا به دستور ترامپ صورت گرفته که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - توانسته‌اند سیستم های کامپیوتری کنترل حملات موشکی و راکتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با موفقیت از کار بیندازند. این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که حملات سایبری روزی پنج شنبه و بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی شکل گرفته است.

«توماس باسرت»، مشاور امنیت داخلی سابق ترامپ و از دستیاران - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - ارشد دولت بوش درباره این حمله گفته بود: «این عملیات با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - تهدیدات سایبری فزاینده ایران مقابله کرده و به امنیت کشتی ها و ارتش آمریکا در تنگه هرمز کمک می کند».

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان

وزیر ارتباطات اما همانطور که از توییتش برمی‌آید صرفا وقوع این حملات را تایید کرده و گفته که هیچ کدام از این حملات علی رغم تلاش زیاد به نتیجه نرسیده‌اند. او اعلام کرده که سامانه دژفا جلوی این حملات ایستاده، سامانه‌ای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - که چندی پیش و در روز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - جهانی ارتباطات به طور عمومی از آن رونمایی شد. این سامانه با هدایت و فرماندهی مرکز ماهر (مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای) بومی‌سازی و راه‌اندازی شده است.

دژفا یک طرح امنیتی جامعی از انواع سامانه‌های امنیتی است که بخش عظیمی از تهدیدات موجود در شبکه‌ها بخصوص شبکه ملی اطلاعات را شناسایی کرده و با آن مقابله می‌کند. البته باید گفت این سامانه‌ها صرفاً برای شناسایی و مقابله - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - با تهدیدات شبکه ملی اطلاعات نیست و می‌تواند تهدیدات زیرساخت‌ها، محیط وب، غیر وب (تجهیزات)، تلفن همراه، تجهیزات حوزه صنعت و دیگر موارد را شناسایی کرده و با آنها مقابله کند.

پیش از این از نمونه‌های خارجی در ابزارهای داخل کشور استفاده می‌شد اما در طی یک بازه  زمانی ۱۰ ساله این طرح پروژه جامع امنیتی قوی و محکم شکل گرفت و در نهایت دژفا با هزینه‌ای ۲۰۰ میلیارد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - ریال راه‌اندازی شد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان

با اینکه جهرمی از رشد سی برابری حملات سایبری در روز رونمایی از دژفا گفته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - بود اما در همان روز تاکید کرده بود که «همچنان باید بدانیم در برابر حملات مصون نیستیم.» با این وجود به نظر می‌رسد که این سامانه تاکنون در برابر حملات ارتش سایبری آمریکا مقاومت کرده است.

طرح دژفا اکنون دربرگیرنده ده زیر پروژه است:

  • سامانه «تله‌افزار» برای شناسایی و جمع‌آوری بدافزارها.
  • سامانه  «کاوشگر» برای پویش فایل‌های مشکوک با ۳۰ ضد بدافزار
  • سامانه  «سمات» برای مقابله با از کاراندازی توزیع شده برای تشخیص و کاهش اثر حملات DDOS
  • سامانه  «بینا» برای جمع آوری متمرکز بات‌ها و آسیب‌پذیری‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - در فضای IP کشور
  • سامانه  «چکاپ» برای سنجش امنیت گواهی SSL، سرور DNS و مودم اینترنت
  • سامانه  «سایمان» برای آموزش و شبیه سازی تست نفوذ سامانه‌های وب
  • سامانه  «دانا» برای پویش اطلاعات کل فضای IP کشور
  • سامانه  «سینا» برای ارائه سرویس ارزیابی امنیتی خودکار بر بستر وب
  • سامانه  «سدید» تشخیص نفوذ در شبکه‌های صنعتی مبتنی بر زیمنس

بر اساس اطلاعات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - درج شده در سایت وزارت ارتباطات، طرح دژفا هفت زیر مجموعه دیگر دارد که در آینده نزدیک از آنها رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone