🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35447.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پوستر تبلیغاتی نوکیا X5 خبر از معرفی در 20 تیر ماه می دهد

کمپانی HMD Global برای اولین بار بریدگی نمایشگر را در گوشی نوکیا X6 تعبیه کرد و به نظر می رسد این روند در گوشی میان رده نوکیا 5.1 پلاس (یا با نام نوکیا X5) نیز ادامه ...

کمپانی HMD Global برای اولین بار بریدگی نمایشگر را در گوشی نوکیا X6 تعبیه کرد و به نظر می رسد این روند در گوشی میان رده نوکیا 5.1 پلاس (یا با نام نوکیا X5) نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش وبسایت اندروید هدلاینز پوستر تبلیغاتی که از این گوشی در شبکه اجتماعی بایدو چین فاش شده خبر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از رونمایی از میان رده نوکیا X5 در 11 جولای (20 تیر ماه) می دهد.

بنا بر آنچه که در پوستر به چشم می خورد، گوشی نوکیا X5 (یا نوکیا 5.1 پلاس) دارای بریدگی نمایشگر است و اجزای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوربین اصلی آن به صورت عمودی در قاب پشتی جای گرفته اند.

منبع اعلام کننده این خبر همچنین ادعا کرده که نوکیا X5 دو انتخاب حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد: یک مدل با 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل 120 دلار، در کنار یک مدل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 64 گیگابایتی و با قیمتی معادل با 150 دلار.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در بحث مشخصات سخت افزاری نیز پیشتر منابعی اعلام کرده بودند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که چیپست مدیاتک در کنار رم 3، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 4 یا 6 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد، نمایشگر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن 5.86 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسلی خواهد بود و مجهز به دوربین سلفی دوگانه با رزولوشن های 13 و 5 مگاپیکسلی خواهد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود.

از آنجایی که به دو نام متفاوت X5 و 5.1 پلاس اشاره شده، شاید در نهایت نام گوشی جدید بسته به بازارهای متفاوف، مختلف باشد.

منبع منتشر کننده این خبر همچنین اعلام کرده که HMD در نظر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد حداقل دو گوشی هوشمند نوکیای دیگر را تا پیش از پایان سه ماهه سوم 2018 (حدوداً تا اوایل مهر ماه) معرفی کند.

علاوه بر این ادعا شده که این شرکت در حال کار روی یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 710 در کنار مدلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - احتمالاً با اسنپدراگون 845 (شاید با نام نوکیا 9) است که انتظار می رود پیش از پایان سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی شوند.

تصویر تیتر مطلب - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مربوط به نوکیا X6 است.

 

تماشا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ولتی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone