🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35450.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سرفس تاشو مایکروسافت عرضه نخواهد شد؟

پیش از این شایعات و پتنت های زیادی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار روی سرفس تاشو است. به نظر می‌رسد که روی این دیوایس‌ ها نسخه‌ی بخصوصی از ویندوز 10 به نام اندرومدا نصب شده و به همین دلیل کارشناسان ...

پیش از این شایعات و پتنت های زیادی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار روی سرفس تاشو است. به نظر می‌رسد که روی این دیوایس‌ ها نسخه‌ی بخصوصی از ویندوز 10 به نام اندرومدا نصب شده و به همین دلیل کارشناسان گجت‌های سرفس یاد شده را با اسم رمز اندرومدا می‌خواندند. حال برخی منابع آگاه در حوزه‌ی تکنولوژی باور دارند عرضه این گجت‌ها که قرار بود تا پایان امسال به بازار وارد شوند، به عقب بیفتد چرا که به تازگی گزارش شده این پروژه به طور موقت متوقف شده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تام وارن و مری جو فولی دو خبرنگار نزدیک به کمپانی ردموندی هستند که این خبر را در توییتر منتشر کرده‌اند و معتقدند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دستگاه یاد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که قرار بود یک گوشی شبیه به لپتاپ با نمایشگر تاشو باشد و بازار گجت‌های هوشمند را تکان دهد، ممکن است اصلاً عرضه نشود.

چندی پیش وارن گزارش داده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که اسنادی از مایکروسافت بدست آمده که نشان می‌دهد که سرفس تاشو در حال طراحی است. حال او باور دارد که نرم افزار اندرومدا آماده نیست و تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ نیز آماده نخواهد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد.

از سوی دیگر فولی معتقد است که دلیل اصلی عرضه نشدن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این دیوایس‌ها، تغییرات اساسی در مدیران ارشد مایکروسافت بوده است و مدیران جدید علاقه‌ای به عرضه این نسخه‌ی ویژه از ویندوز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 10 ندارند. با خارج شدن اندرومدا از لیست عرضه‌ی ویندوز 10، احتمال به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بازار آمدن این گجت تا پایان سال ۲۰۱۸ احتمالاً متنفی خواهد شد.

 

به هر حال بسیاری از خریداران دست رو دست گذاشته بودند تا با خرید سرفس فون تاشو به بازار نه چندان پر رونق لپتاپ ها و رایانه های شخصی جانی تازه بدهند اما این مسئله باعث نارضاتی آنها شده و موجب شده که طوماری اعتراضی در وب سایت change تهیه کنند تا ناراحتی خود را به گوش مسئولان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone