🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35460.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تفکیک صدای سازهای مختلف در یک ویدیو تنها با یک کلیک [تماشا کنید]

محققین دانشگاه MIT موفق شده اند به کمک هوش مصنوعی اپلیکیشنی را به تولید برسانند که قادر است تنها با یک کلیک کاربر روی تصویر یک ابزار موسیقی در ویدیو، صدای آن ساز را از ...

محققین دانشگاه MIT موفق شده اند به کمک هوش مصنوعی اپلیکیشنی را به تولید برسانند که قادر است تنها با یک کلیک کاربر روی تصویر یک ابزار موسیقی در ویدیو، صدای آن ساز را از سایر صداها جداسازی و پخش نماید.

به کمک یک شبکه عصبی و تکنیک یادگیری عمیق محققین MIT هوش مصنوعی خود را با ۶۰ ساعت ویدیوی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اجرای زنده موسیقی تربیت کرده اند. اپلیکیشن آنها حالا قادر است تا ۲۰ ساز مختلف را بدون این که به نام آنها اشاره شود شناسایی نموده و سپس صدای آن را از دیگر آواها جدا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده و پخش نماید.

تنها کافیست تا روی ساز مورد نظر خود در ویدیو کلیک نمایید تا صدای ایزوله شده آن را بشنوید. این فرایندی است که نیاز به چندین ساعت کار و یک مهندسی صدای کاربلد دارد. اپلیکیشن مورد بحث چنان تخصص یافته است که می تواند تفاوت میان سازهای هم خانواده و مشابه را نیز تشخیص دهد. این همان ابزاری است که می تواند برای ریمیکس و یا ریمستر آهنگ های قدیمی که نسخه اصلی آنها دیگر در دسترس نیست استفاده کرد.

از این تکنولوژی می توان در سایر حوزه ها جز موسیقی نیز استفاده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمود. به عنوان مثال محققین جنایی و سازمان های ضد جاسوسی می توانند از فناوری مورد بحث برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استخراج هر چه سریع تر اطلاعات از فایل های صوتی ضبط شده استفاده نمایند. شاید در آینده تکنولوژی های حذف نویز موثرتری نیز بر اساس هوش مصنوعی ‌MIT راوانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یونس نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
احیانا مرکز شما سمت چمران تبرییز بناب هم اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در چمران تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone