🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35433.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پیام های فوروارد شده در واتس اپ برچسب گذاری می شوند؟ [به روزرسانی]

در سال های اخیر، طیف وسیعی از امکانات در نسخه بتای واتس اپ برای پلتفرم های موبایلی تست شده اند که امکان بازپخش درون برنامه ای ویدیوهای یوتوب در وضعیت تصویر در تصویر یکی از ...

در سال های اخیر، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طیف وسیعی از امکانات در نسخه بتای واتس اپ برای پلتفرم های موبایلی تست شده اند که امکان بازپخش درون برنامه ای ویدیوهای یوتوب در وضعیت تصویر در تصویر یکی از آنهاست. حالا به نظر می رسد که این پیام رسان متعلق به فیسبوک مشغول تست قابلیت کوچک اما کاربردی تازه است که در نسخه های تستی آن رویت شده است.

قابلیت فوروارد کردن پیام های واتس اپ برای مخاطبان یا گروه ها مدتی است که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به این پیام رسان اضافه شده است با این حال در نسخه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بتای ۲.۱۸.۱۷۹ از واتس اپ این پیام ها با لیبل یا برچسب کوچکی در بخش بالایی شان نمایش داده می شوند تا کاربر امکان تفکیک نمودنشان از مابقی پیام ها را داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته این امکان در نگاه نخست چندان مهم یا قابل توجه به نظر نمی رسد با این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال همانطور که گفته شده قطعا می تواند کاربران را در تمیز دادن پیام های فوروارد شده از سایر موارد یاری دهد.

البته باید اضافه کنیم که این برچسب صرفا در صورت فوروارد شدن پیام ها نمایش داده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می شود و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چنانچه فرد متن مورد نظرش را کپی و سپس پیست کند مخاطبان قادر به رویت برچسب نخواهند بود. و از آنجایی که هم اکنون راهی برای غیرفعال کردن این قابلیت در بخش تنظیمات بتای جدید واتس اپ دیده نمی شود کپی کردن محتوا از روی پیام های دریافتی تنها راه برای جلوگیری از نمایش این لیبل به نظر می رسد.

همانطور که اشاره کردیم این قابلیت هم اکنون در دست تست قرار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد و از طریق نسخه های غیررسمی واتس اپ قابل استفاده است بنابراین هیچ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تضمینی وجود ندارد که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در نهایت نمایش برچسب برای پیام های فوروارد شده به نسخه نهایی و رسمی این پیام رسان راه پیدا کند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - [تاریخ انتشار خبر اصلی: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷]

 

به روزرسانی

واتس اپ از امروز برای کاهش میزان انتشار اطلاعات نادرست پیام ها، تصاویر و ویدئوهای فوروارد شده از طرف افراد دیگر را در این پیام رسان برچسب گذاری خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone