🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35431.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ به همراه قلم اس پن منتشر شد

به تازگی ایوان بلس افشاگر مشهور دنیای فناوری تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ را در کنار قلم اس پن و یک کیبورد به عنوان وسیله ای جانبی آن منتشر کرده است. در ...

به تازگی ایوان بلس افشاگر مشهور دنیای فناوری تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ را در کنار قلم اس پن و یک کیبورد به عنوان وسیله ای جانبی آن منتشر کرده است.

در این تصویر قلمی به رنگ سفید به چشم می خورد که ظاهری متفاوت نسبه قلم گلکسی تب اس 3 دارد. تغییراتی در جهت بهبود کارایی در این قلم محتمل به نظر می رسد. با این حال مشخص نیست چه تغییراتی در آن ایجاد شده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بر اساس گمانه زنی های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیشین در مورد گلکسی تب اس 4 انتظار می رود این تبلت از نمایشگر 10.5 اینچی با روزولوشن 2560 در 1600 بهره ببرد و چیپست اسنپدراگون 835 (و نه 845) - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به همراه 4 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رم برای آن در نظر گرفته شود. یک باتریی 7300 میلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز این تبلت را فراهم می کند.

احتمالاً همان طور که در نسل قبلی این تبلت شاهد بودیم، گلکسی تب اس 4 - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز به همراه قلم به فروش برسد. هنوز قیمت یا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمان عرضه این تبلت نشخص نشده. با این حال احتمال می رود که در رویداد IFA که از 9 شهریور ماه در برلین برگزار می شود، شاهد رونمایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از این محصول در کنار ساعت هوشمند Gear S4 کمپانی کره ای باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone