🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35432.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندر رسمی گلکسی نوت ۹ را ببینید

در فاصله چند هفته مانده به رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹، رندها و تصاویر بسیاری از این موبایل منتشر شده که اکثر قریب به اتفاق آنها از تکرار طراحی گلکسی نوت ۸ در این ...

در فاصله چند هفته مانده به رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹، رندها و تصاویر بسیاری از این موبایل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منتشر شده که اکثر قریب به اتفاق آنها از تکرار طراحی گلکسی نوت ۸ در این موبایل خبر می دهند. در این راستا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امروز رندر جدیدی منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده که افشا کنندگان مدعی رسمی بودن آن شده اند.

بر اساس این رندر از طراحی گلکسی نوت ۹ که تنها نشانگر پنل جلویی این موبایل است، سامسونگ زحمت زیادی برای تغییر طراحی و ساختار این موبایل به خود نداده و باز هم شاهد نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع سوپر امولد و با لبه های منحنی هستیم. هنگامی که این رندر و تصاویر گلکسی نوت ۸ در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنار هم قرار میگیرند، تقریبا یکسان به نظر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می رسند (رندر نوت ۹ در سمت چپ و نوت ۸ در سمت راست).

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بر اساس این گزارش جدید گلکسی نوت ۹ از بدنه ای با ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی متر بهره می برد که کمی کوتاه تر از گلکسی نوت ۸ با ابعاد ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ خواهد بود.

انتظار می رود پیکربندی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۹ در پنل عقب دستخوش تغییراتی شود که آن را از نسل قبل متمایز خواهد ساخت. این تغییرات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شامل انتقال اسکنر اثر انگشت به زیر سنسور دوربین خواه بود که هدف از آن کاهش لمس اشتباهی لنز است.

جدای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از طراحی گلکسی نوت ۹ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سامسونگ در پرچمدار جدید خود بهینه سازی های قابل توجهی را پیاده سازی کرده که شامل سخت افزار قدرتمندتر نظیر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه و باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود. علاوه بر این انتظار می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رود قلم S Pen هم به لطف بلوتوث کاربردهای گسترده تری نظیر تصویربرداری از راه دور و حتی اسپیکر بلوتوثی را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به کاربران به ارمغان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیاورد.

 

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone