🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35465.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ کلبه وحشت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - من، شما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - و بسیاری از گیک های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Dead Island: Survivors

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

کمپانی «دیپ سیلور» (Deep Silver) در اقدامی غافل‌گیرکننده، یک بازی کنسولی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - معروف دیگر را صاحب نسخه موبایل کرد؛ برخلاف قسمت اصلی سری که عنوانی اکشن اول شخص است، Dead Island: Survivors اثری استراتژی با المان‌های سبک دفاع از قلعه بوده و در آن دو وظیفه مهم دارید: با ساخت ساختمان‌های دفاعی، استحکامات منطقه خود را افزایش دهید و همچنین با کنترل شخصیت‌تان، به کمک تاورها بروید و حمام خونی از زامبی‌ها به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - راه بیاندازید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

Dead Island: Survivors

سازنده: Deep Silver قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - و اندروید حجم: 966.6 / 964 مگابایت زبان:

Identity - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - V

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

در هفت سنگ هفته گذشته از Identity V گفتیم، بعد از انتظارات فراوان بازی چند روز پیش به iOS آمد و نسخه اندروید هم به زودی عرضه خواهد شد. Identity - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - V عنوانی است که در آن چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد. بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتر با نام Dead by Daylight به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

Identity V

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 967 مگابایت زبان:

Westland Survival

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

بازی‌های سبک بقا این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و Westland Survival بیش از آنکه دست به ریسک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - بزند و یک تجربه متفاوت به وجود بیاورد، به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - همان المان‌های همیشگی بسنده کرده است و سعی نموده با یک تغییر ظاهری نسبتا مهم بازیکن‌ها را به سمت خود بکشاند: سفر به غرب وحشی. مانند بقیه بازی‌های مشابه، در اینجا نیز شخصیت اصلی داستان باید خانه امنی بسازد، برای غذا و آب به دنیای وحشی پا بذارد و در این میان دشمنان بجنگد؛ هر کاری که برای بقا نیاز دارید را انجام دهید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

Westland Survival

سازنده: Helio ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 548 / 240 مگابایت زبان:

Diamond Diaries Saga

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

کمپانی کینگ هنوز سبک «جورکردنی» (Match 3) را رها نکرده و با وجود اینکه با کندی کراش (Candy Crush) ماهیانه میلیون‌ها دلار به دست می‌آورد اما هنوز هم با بازی‌های مشابه می‌خواهد جایگاه خود به عنوان پادشاه سبک جورکردنی را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - تثبیت کند. در Diamond Diaries Saga نیز همانند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - دیگر عناوین کینگ باید با تغییر جایگاه اشیاء‌های هر مرحله (در اینجا الماس‌ها) سه جسم یا بیشتر را کنار یکدیگر قرار دهید و امتیاز بگیرید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

Diamond - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - Diaries Saga

سازنده: King قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 153 / 78 مگابایت زبان:

در هفته گذشته چه اتفاقاتی افتاد؟

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران

مهمترین خبر هفته به شروع پیش ثبت نام نسخه اندروید آسفالت 9 باز می‌گشت. همانگونه که قبلا هم گفته‌ بودیم، گیم‌لافت برنامه دارد بازی را تا پایان تابستان امسال به مرحله انتشار برساند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر امیرکلا استان مازندران - با توجه به جایزه‌ای که فرانسوی‌ها برای پیش ثبت نام بازی گذاشته‌اند، احتمالا حدود یک ماه دیگر آسفالت 9 به عرضه جهانی می‌رسد؛ تا چهار هفته آینده، بازی هر هفته پاداشی متفاوت به بازیکن‌ها می‌دهد. احتمالا با پایان این چهار هفته بازی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone