🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35466.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی تازه از سنسور سوم دوربین گلکسی S10 پلاس سامسونگ

به نظر می رسد قصد سامسونگ برای دادن پاسخی مستقیم به دوربین سه گانه موبایل هواوی P20 پرو کاملاً جدی است. به تازگی گزارشی در این خصوص منتشر شده که حاوی اطلاعات فنی بیشتری از ...

به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - قصد سامسونگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - برای دادن پاسخی مستقیم به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - دوربین سه گانه موبایل هواوی P20 پرو کاملاً جدی است. به تازگی گزارشی در این خصوص منتشر شده که حاوی اطلاعات فنی بیشتری از سنسور سوم دوربین بزرگترین نسخه پرچمدار آینده سامسونگ دارد.

موبایل هوشمندی که در حال حاضر با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - اسم رمز «Beyond2» در حال توسعه است، انتظار می رود که با نام گلکسی S10 پلاس و یک سنسور جدید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع (۱۲۳ درجه) و همچنین گشادگی دیافراگم f/1.9 روانه بازار شود. گفته شده سامسونگ پشتیبانی از فوکوس خودکار و لزشگیر اپتیکال را به این سنسور خواهد آورد.

دو سنور به کار رفته در گلکسی S9 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - پلاس قرار است بار دیگر به جای خود بازگردند. سنسور اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - گشادگی دیافراگم متغییر و سنسور تله فوتو با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - ثابت، ثبت تصاویر با کیفیت عالی را تضمین خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران

اگر شایعات در خصوص پرچمداران بعدی سامسونگ را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - دنبال کرده باشید می دانید که شنیده شده کره ای ها قصد دارند در سال آینده میلادی علاوه بر گلکسی S10 پلاس دو پرچمدار دیگر را نیز در ابعاد متفاوت نمایشگر راهی بازار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - کنند. ظاهراً قرار است دو مدل دیگر با اسم رمزهای Beyond0 و Beyond1 با همان ترکیب لنزهای دوگانه گلکسی S8 پلاس راهی بازار شوند. البته در این موبایل ها لنز با زاویه دید وسیع جایگزین لنز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - تله فوتوی پیشین خواهد شد.

هنوز تا فوریه ۲۰۱۹ (اواخر بهمن ۹۷) زمان زیادی باقی مانده و به طور حتم تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - آن تاریخ شاهد درز اطلاعات بیشتری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نوشهر استان مازندران - از دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاس سامسونگ خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone