🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35429.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سارق اسرار تجاری اپل در حین فرار به چین دستگیر شد

FBI یکی از کارمندان سابق اپل را به جرم سرقت اسرار تجاری مرتبط با خودروی خودران این شرکت دستگیر کرده است. به گزارش رویترز بنا بر شکایت مطرح شده در دادگاه فدرال، «ژیائولَنگ ژانگ» که ...

FBI یکی از کارمندان سابق اپل را به جرم سرقت اسرار تجاری مرتبط با خودروی خودران این شرکت دستگیر کرده است.

به گزارش رویترز بنا بر شکایت مطرح شده در دادگاه فدرال، «ژیائولَنگ ژانگ» که در 16 تیر ماه در فرودگاه سن خوزه و پس از رد شدن از بازرسی امنیتی دستگیر شده برای یک استارتاپ حوزه خودروهای خودران چینی کار می کرده.

او پس از دانلود کردن طرح - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مرتبط با یک برد مدار خودروی خودران در لپتاپش، یک پرواز لحظه آخری به مقصد چین را رزور کرده و قصد فرار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داشته. در واقع ژانگ تعداد 25 صفحه از طرح های سری اپل را در یک فایل سرقت کرده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

ژانگ به منظور توسعه نرم افزار و سخت افزار در پروژه خودروی خودران اپل استخدام شده بود و بردهای مدار برای تحلیل حسگر داده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را طراحی و آزمایش می کرد. بنا بر ادعای مطرح شده در شکایت ظاهراً او در ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت سال جاری) به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بهانه مرخصی به دنیا آمدن فرزند به همراه خانواده خود به چین سفر کرده بود.

پس از بازگشت، به سرپرست خود اعلام کرد که قصد استعفا و بازگشت به چین و کار در شیائوپِنگ موتورز را دارد؛ یک شرکت خودروهای الکتریکی هوشمند که مقر آن در سیلیکون ولی است.

سپس سرپرست ژانگ مامورین امنیتی اپل را خبر کرد و کشف شد که ژانگ جستجوهای گسترده ای را در پایگاه های داده سری انجام داده و در 8 اردیبهشت نیز به مقر اپل آمده؛ درست در زمانی که تصور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می شد در مرخصی باشد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این هنگامی که او در مقر اپل بوده یکی از همکارانش چیپ اختصاصی اپل را به او نشان داده است. البته گفته نشده که این چیپ با خودروهای خودران در ارتباط بوده یا خیر. در حدود 5 هزار تا 135 هزار کارمند اپل به داده های مرتبط با پروژه خودروهای خودران دسترسی دارند با این حال تنها 2700 نفر از آنها می توانند به داده های محرمانه در این حوزه دست پیدا کنند که ژانگ نیز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در این بین بوده است.

ژانگ به مقامات رسمی اپل اعلام کرده که سخت افزاری را از آزمایشگاه برداشته زیرا قصد داشته آن را به مکان دیگری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - متعلق به اپل منتقل کند و تصور می کرده این قطعه برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود او قابل استفاده باشد.

اپل اعلام کرده که در حال همکاری با مقامات هستند تا از افراد دخیل در موضوع سرقت اطلاع پیدا کنند. FBI و وکیل ژانگ به این موضوع پاسخی نداده اند.

 

 

تماشا کنید: توسعه فناوری قایق های خودران توسط ولوو پنتا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone