🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35457.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

لیست پرفروش ترین موبایل های دنیا منتشر شد؛ حضور پررنگ شرکت های چینی

گلکسی اس ۹ پلاس که در ماه های تاج پرفروش ترین موبایل دنیا را به خود اختصاص داده بود، حالا حکومت خود را به گوشی دیگری واگذار کرده است. بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint در ماه ...

گلکسی اس ۹ پلاس که در ماه های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - تاج پرفروش ترین موبایل دنیا را به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - خود اختصاص داده بود، حالا حکومت خود را به گوشی دیگری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - واگذار کرده است.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint در ماه می گلکسی اس ۹ پلاس با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - کاهش میزان فروش ۲.۴ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. گلکسی اس ۹ هم با اختصاص ۲.۱ درصد از بازار و سقوط چهار پله ای در رده ششم قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران
لیست پرفروش ترین موبایل های دنیا بر اساس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - تحقیقات Counterpoint

از سوی دیگر آیفون ۸ که اوایل امسال در رده پنجم قرار گرفته بود، حالا رتبه اول پرفروش ترین ها را از آن خود کرده است. دلیل افزایش فروش برگزاری چندین کمپین موفق در اروپا و افزایش تقاضا در ایالات متحده عنوان شده است. البته آیفون ۸ تنها موبایل موفق اپل نبوده و آیفون ۱۰ و ۸ پلاس هم با روند فروش پایدار ۲.۳ و ۲.۱ درصدی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - به ترتیب در رده های سوم و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - پنجم پرفروش ترین موبایل ها قرار گرفته اند.

جدای از اپل و سامسونگ Counterpoint از حضور پررنگ تر شیائومی در مقیاس جهانی و به ویژه چین و هند خبر داده است. این شرکت به لطف موبایل های ردمی 5A و ردمی نوت ۵ جایگاه های چهارم و نهم را به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - خود اختصاص داده است. انتظار می رود که طی ماه های آینده موبایل قدرتمند می ۸ هم در این لیست جایگاهی را برای خود دست و پا کند.

دیگر جایگاه های خالی لیست پرفروش ترین موبایل ها که عبارتند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سوادکوه استان مازندران - از رده های هفتم، هشتم و دهم به ترتیب به هواوی پی ۲۰ لایت، ویوو اکس ۲۱ و اوپو A83 اختصاص یافته که دلیل اصلی آن را می توان سخت افزار قوی، قیمت مناسب و در نهایت کمپین های بازاریابی موفق عنوان کرد.

 

تماشا کنید: کیفیت دوربین گلکسی اس ۹ در شب

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone